  • Data: 2014-04-28 11:22:43
    Temat: Re: wentylacja
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Irek.N." napisał w wiadomości grup

    > No ba... słownik znaczy się trza w ręce.

    > A czy otwierane/uchylane okno nie załatwia tego problemu?

    Ta wymiana ma być ciągle niezależnie od stanu otwarcia/zamknięcia okien -
    czyli zamontowane na stałe nawiewniki o odpowiedniej (potwierdzonej
    papierem) wydajności. Tyle przepis. W praktyce to zależy kto będzie odbierał
    :-) Jedne przyjmuje tzw. mikrouchył drugi chce nawiewnika z "papierem", a
    jeszcze inny w ogóle na to nie zwraca uwagi.

    > ps. wypiąłem się na dialog i szukam serwera newsowego który mnie wpuści,
    > interia strasznie kulawo chodzi, są inne?

    Ja używam atmana'a ale nie widzę postów kilku grupowiczów.

    Pozdrawiam
    Ergie