    From: maniek4 <r...@a...tyb>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: wiercenie precyzyjne
    Date: Thu, 23 Nov 2017 16:03:50 +0100
    <ov648u$itt$1@news.icm.edu.pl> <ov68it$plq$1@node2.news.atman.pl>
    <ov6iof$sab$1@news.icm.edu.pl> <ov6m99$6fj$1@node1.news.atman.pl>
    <ov6mj2$pkm$1@news.icm.edu.pl>

    W dniu 2017-11-23 o 15:38, brunet.wp pisze:
    > Użytkownik "maniek4"  napisał w wiadomości grup
    >
    > Nie taki skrajny. Ale jeden krzyżowy i dwa schodowe to już bardzo często
    > się zdarza. Niewiele jednak to upraszcza stosunku do przykładu powyżej.
    >
    > Nie miałem najmniejszego problemu z podłączeniem "na sucho" i nie
    > latałem z miernikiem. Niby po co?

    Niektorzy maja jeszcze trudniej jak ja, bo wszystkie puszki sa
    zatynkowane i miernik sie przydaje.

    > Sugerujesz, że z prądem łatwiej? Tak jak mój znajomy robił?

    Latwiej o tyle, ze widac chocby skad jest zasilanie jak u mnie np. Z
    otwartymi puszkami to bez znaczenia czy prad jest czy go nie ma. W sumie
    tak jak pisalem - wystarczy pilnowac kolorow kabli. Jedyne co, to
    niektore wlaczniki krzyzowe stanowia zagadke, co autor mial na mysli.

    Pozdro.. TK