  • Data: 2015-10-27 20:09:50
    Temat: Re: witamy w pislandii :-)
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 27 października 2015 19:30:02 UTC+1 użytkownik JDX napisał:

    > Ja również zacytowałem Adama. :-) Najwyraźniej Adam sam nie ma pojęcia o
    > czym pisze/mówi. :-D

    Wiem doskonale o czym pisze. Potrafie ich polubic za to, ze oni naprawde
    CHCA dobrze dla Polski. To, ze sposob maja do niczego i nic z tego nie wyjdzie
    - wiem o tym. Ale przynajmniej wiem, ze ci ludzie nie chca tylko krasc, jak
    poprzednicy. Szanuja nasza kulture i dziedzictwo i chca wytepic czerwonych -
    co powinno byc zrobione juz dawno temu. Generalnie zdecydowanie lepsze moga
    byc rzady PIS, ktory cala gospodarke zostawi samej sobie i nie bedzie sie
    zbytnio do niej wtracal, zajmujac sie tropieniem "czerwonych" od rzadow PO,
    ktore tylko szukalo nowych kruczkow jak tu z obywatela sciagnac wiekszy
    podatek. Pamietajmy, ze to PIS obnizyl skladke rentowa, a to co robilo PO
    to sie w glowie nie miesci :) Jak bedzie zobaczymy, przypuszczam ze wlasnie
    zajma sie tropieniem ukladu, a z obietnic nic nie wyjdzie (bo nie bedzie na
    to kasy).
    pozdr.

    --
    Adam Sz.