  • 1. Data: 2015-10-25 22:21:54
    Temat: witamy w pislandii :-)
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    ciekawe kto juz sie pakuje i wyjezdza razem z corką kopacz :-)

    Lewica poza sejmem - ciekawostka. PSL w sejmie czy nie?

    b.

  • 2. Data: 2015-10-25 22:29:42
    Temat: Re: witamy w pislandii :-)
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 25 października 2015 22:21:55 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > ciekawe kto juz sie pakuje i wyjezdza razem z corką kopacz :-)
    >
    > Lewica poza sejmem - ciekawostka. PSL w sejmie czy nie?

    Dwie sprawy mi nie pasują- PSL i Petru w sejmie.,PSL to za ich wieczne koalicje a
    Petru to zwykły bankster, ktory kreując się na eksperta oszukał Polakow. No i trochę
    JKM mi szkoda.

  • 3. Data: 2015-10-25 22:47:56
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 25 października 2015 22:29:44 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Dwie sprawy mi nie pasują- PSL i Petru w sejmie.,PSL to za ich wieczne koalicje a
    Petru to zwykły bankster, ktory kreując się na eksperta oszukał Polakow. No i trochę
    JKM mi szkoda.

    na petru przeniososły sie głosy wyborców obrażonych na PO - a był bardzo pompowany
    medialnie. Co z tego ze bankster skoro nie wolno było tego powiedziec?

    Korwin tez balansuje na progu - gdyby wszedł to pis traci wiekszosc (chyba).

    b.

  • 4. Data: 2015-10-25 22:53:37
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-10-25 o 22:47, Budyń pisze:

> [...]

    nie wolno było tego powiedziec?

    > Korwin tez balansuje na progu - gdyby wszedł to pis traci wiekszosc (chyba).

    Moim zdaniem wpadliśmy z deszczu pod rynnę. Lepiej nie będzieale na
    pewno śmieszniej jak to ju kiedyś Pietrzak powiedział, tyle
    że teraz będą rządzić jego poplecznicy.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 5. Data: 2015-10-25 23:19:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ważne żeby buc poprawnym politycznie. Szczęść Boże.

  • 6. Data: 2015-10-26 00:09:29
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Budyń pisze tak:

    > ciekawe kto juz sie pakuje i wyjezdza razem z corką kopacz :-)

    Jak teraz zapobieć rozdawnictwu naszych podatków na bachory
    dzieciorobów?

    Zwolnić się z pracy ;)

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 7. Data: 2015-10-26 01:41:32
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-10-25 23:19, Zenek Kapelinder wrote:
    > Ważne żeby buc poprawnym politycznie. Szczęść Boże.

    Weź przestań. Za chwilę obejmą brzozy ochroną gatunkową i moje plany
    dotyczące wycinki paru sztuk pójdą w pis-du.

    Piotrek

  • 8. Data: 2015-10-26 02:50:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W podaniu napiszesz ze chcesz ściąć brzozy żeby kapliczkę postawić albo inny krzyż.
    Elastycznym trzeba być a nie betonowym.

  • 9. Data: 2015-10-26 09:18:11
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 października 2015 00:09:31 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:

    > Jak teraz zapobieć rozdawnictwu naszych podatków na bachory
    > dzieciorobów?

    https://www.youtube.com/watch?v=uBjPrnR69Jg

    https://www.google.pl/search?sourceid=navclient&aq=&
    oq=dzietno%c5%9b%c4%87+w+polsce&hl=pl&ie=UTF-8&rlz=1
    T4RVEB_plPL600PL600&q=dzietno%c5%9b%c4%87+w+polsce&g
    s_l=hp..0.0l5.0.0.0.10947...........0.inT863ozKFg

    Ale teraz już nie będziemy mieć problemu.

    Imigranci załatwią nam przyrost :)

  • 10. Data: 2015-10-26 12:31:44
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2015-10-25 o 22:21, Budyń pisze:
    > ciekawe kto juz sie pakuje i wyjezdza razem z corką kopacz :-)
    >
    > Lewica poza sejmem - ciekawostka. PSL w sejmie czy nie?

    Ja czekam i trzymam za słowo.

    Za sto dni mam mieć:

    1. 2x500 zł na dzieci
    2. obniżony wiek emerytalny
    3. CIT 15% bo zamierzam ruszyć z własnym interesem
    4. no i w końcu mój dziadek przestanie narzekać, że musi wydawać majątek
    na leki.

    Jak za 100 dni nie zostaną uchwalone odpowiednie zmiany w przepisach,
    mam już przygotowane opony i jadę pod krzyż.

    Najbardziej to mi zależy na tym dodatkowym tysiączku na dzieciaki.

    Jak PiS będzie miał samodzielną większość w parlamencie, to już nie będą
    się mogli niczym wykręcić. Bo prezydent też z PiS.

    Pozdrawiam,
    MW