  • 1. Data: 2015-10-19 09:51:17
    Temat: Studnia z betonowych kręgów - co pod spód?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Będą mi stawiać studnię z betonowych kręgów.

    3 kręgi plus pokrywa - razem ze 2 tony. Czy pod studnią muszę jakoś
    specjalnie zagęszczać żwir? Chcę go tam sypnąć z 5-10 cm piachu i tyle.

    Powiedzcie, jak to powinno wyglądać.

    --
    MN

  • 2. Data: 2015-10-19 11:42:34
    Temat: Re: Studnia z betonowych kręgów - co pod spód?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 19 października 2015 09:51:15 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:
    > Powiedzcie, jak to powinno wyglądać.
    Znaczy zakopywać te kręgi będą?
    To nie ma co zagęszczać
    Pamiętam jak jako dziecko pomagałem ojcu w kopaniu takiej studni na 4 kregi boidajże.
    Krąg ustawiony na ziemi ojciec w środku kręgu i łopatą wywalał piasek powodując
    stopniowe zagłębianie się kręgu. Później na wierzch drugi krąg i trzeci a urobek na
    linie wiadrami do góry