  • 1. Data: 2015-10-20 17:47:05
    Temat: Dla tych co lubią budować jadłodajnię dla korników;)
    Od: Kris <k...@g...com>

    http://www.homebook.pl/artykuly/1269/nowoczesne-domy
    -na-miare-xxi-wieku-prezentujemy-system-swiss-krono?
    utm_source=facebook.com&utm_medium=referral&utm_camp
    aign=fb_homebook

  • 2. Data: 2015-10-20 18:57:21
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-10-20 o 17:47, Kris pisze:
    > http://www.homebook.pl/artykuly/1269/nowoczesne-domy
    -na-miare-xxi-wieku-prezentujemy-system-swiss-krono?
    utm_source=facebook.com&utm_medium=referral&utm_camp
    aign=fb_homebook

    Na pewno nie dla korników. Sam jestem przeciwnikiem "szkieletorów" ale
    nie lubię, jak ktoś pisze głupoty.
    Jacek

  • 3. Data: 2015-10-20 20:24:27
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    -na-miare-xxi-wieku-prezentujemy-system-swiss-krono?
    utm_source=facebook.com&utm_medium=referral&utm_camp
    Akurat po tym, to kornik mają sraczkę.

  • 4. Data: 2015-10-20 22:04:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kris wrote:

    > http://www.homebook.pl/artykuly/1269/nowoczesne-domy
    -na-miare-xxi-wieku-prezentujemy-system-swiss-krono?
    utm_source=facebook.com&utm_medium=referral&utm_camp
    aign=fb_homebook

    nic nowego. Szkieletowe domy prefabrykowane buduje się od wielu lat.
    równiez w Polsce

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2015-10-21 20:59:26
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-10-20 o 17:47, Kris pisze:
    > http://www.homebook.pl/artykuly/1269/nowoczesne-domy
    -na-miare-xxi-

    I potem wdychać klej i inne świństwa którymi nasączone jest to drzewo,
    dziekuję postoję.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 6. Data: 2015-10-21 21:20:34
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 21 października 2015 20:59:30 UTC+2 użytkownik janusz_k napisał:

    > I potem wdychać klej i inne świństwa którymi nasączone jest to drzewo,
    > dziekuję postoję.

    fobia ;-)

    b.

  • 7. Data: 2015-10-22 08:01:34
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-10-21 o 20:59, janusz_k pisze:
    -na-miare-xxi-

    > I potem wdychać klej i inne świństwa którymi nasączone jest to drzewo,
    > dziekuję postoję.

    Zdajesz sobie sprawę, że nie ma materiałów budowlanych całkowicie
    obojętnych?
    Nawet cement jest bardziej szkodliwy niż ta chemia, którą nasącza się
    drewno.

  • 8. Data: 2015-10-22 20:03:26
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-10-22 o 08:01, Uzytkownik pisze:

    > Zdajesz sobie sprawę, że nie ma materiałów budowlanych całkowicie
    > obojętnych?
    Wyobraź sobie że miałem taki przedmiot pt: materiałoznastwo, więc
    z racji tego wiem znacznie więcej niż ty.

    > Nawet cement jest bardziej szkodliwy niż ta chemia, którą nasącza się
    > drewno.
    Pieprzysz jak zwykle, cement to jest skała, czym ci śmierdzi?
    W osb jest klej, na dodatek toksyczny który się ulatnia latami,
    cement po związaniu jest nieszkodliwy, do niedawna nawet z niego
    wodę piłeś, mowa o rurach azbestowo-cementowych, więc nie pitol że jest
    bardziej szkodliwy niż klej w osb.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 9. Data: 2015-10-24 22:13:40
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "janusz_k" <J...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > cement po związaniu jest nieszkodliwy, do niedawna nawet z niego
    > wodę piłeś, mowa o rurach azbestowo-cementowych, więc nie pitol że jest

    http://alergie.mp.pl/chorobyalergiczne/alergeny/kont
    aktowe/67547,alergia-na-chrom

    tak w zasadzie to nic nie jest obojetne, kwestia tylko jak szybko
    sie zorientujemy ze z czyms jest tak jak bylo z azbestem

    --
    http://db.org.pl/

  • 10. Data: 2015-10-25 20:28:43
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-10-24 o 22:13, m4rkiz pisze:
> [...]
    >

    > tak w zasadzie to nic nie jest obojetne, kwestia tylko jak szybko
    > sie zorientujemy ze z czyms jest tak jak bylo z azbestem

    No fajnie, tyle że chorują wykonawcy czyli osoby mające kontakt
    z niezwiązanym betonem. ja natomiast miałem na myśli nas, czyli
    użytkowników, jednak wolę beton niż rozpuszczalniki z klejów.
    A tak poza tym miałem dużo do czynienia z betonem, cementem i nigdy nie
    miałem uczulenia ani nie słyszałem o takowym przypadku.

    --
    Pozdr

    Janusz_K