  • 1. Data: 2015-10-18 13:58:50
    Temat: Montaz na scianie g-k
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czolem,

    Czy pompe ciepla... Zartowalem :)

    Czy znacie jakies kolki do scian g-k, ktore nie maja kolnierza po wkreceniu
    pozostajacego na powierzchni sciany?

    Wszystko, co znajduje, ma taki kolnierz, a to bywa problemem. Chcialem
    zamontowac kinkiety, ktore mocuje sie do blaszanego denka przykrecanego na
    plasko do sciany. Te kolnierze powoduja, ze pod lampa robi sie malo
    estetyczna szczelina.

    Denko moglbym zamocowac na kleju, ale wtedy demontaz oznacza wyrwanie
    dziurska w scianie.

    Jakies sprawdzone patenty?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2015-10-18 14:06:55
    Temat: Re: Montaz na scianie g-k
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 18 października 2015 13:58:46 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
> [...]
    > estetyczna szczelina.
    >
    > Denko moglbym zamocowac na kleju, ale wtedy demontaz oznacza wyrwanie

    A z czym masz problem żeby otwory w g-k trochę sfazować tak żeby kołnierz wszedł
    rowno z płytą?
    Przy kołkach tego typu
    https://www.tlc-direct.co.uk/Images/Products/size_3/
    FXPBS35.JPG
    można to łatwo zrobić

  • 3. Data: 2015-10-18 14:37:14
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 18 Oct 2015 05:06:55 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > A z czym masz problem żeby otwory w g-k trochę sfazować tak żeby kołnierz wszedł
> [...]

    Gips sie wtedy kruszy przy wkrecaniu sruby w kolek.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 4. Data: 2015-10-18 17:45:40
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2015 o 14:37 Maciek <d...@p...onet.pl> pisze:

    FXPBS35.JPG

    > Gips sie wtedy kruszy przy wkrecaniu sruby w kolek.

    Musi być kołnierz przy KG - inaczej nie bedzie trzymać :-)
    Wystarczy wkręcić kołek z odpowiednią siłą - wtedy kołnierz wprasowuje się
    w papier i gips.

    TG

  • 5. Data: 2015-10-18 20:04:53
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    Maciek wrote:
    > Czolem,
    >
    > Czy pompe ciepla... Zartowalem :)

    Panie, rozwiercic ciut otworki w lampie by ta blaszka sie cofnela i juz bedzie
    git?

    Sa kolki ze stalowym kolnierzem, cienki. A zobacz czy po prostu nie wkrecisz
    wkretu o grubym zwoju, bez kolka - nawiercic np 1mm wiertlem i pozniej wkret?
    Powinno sie trzymac, wisiec na tym nie bedziesz nie?

  • 6. Data: 2015-10-18 20:34:19
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2015-10-18 o 13:58, Maciek pisze:

> [...]
    > estetyczna szczelina.
    >
    > Denko moglbym zamocowac na kleju, ale wtedy demontaz oznacza wyrwanie

    Przed wkręceniem wyskrob papier pod kołnierzem.Powinno się zlicować po
    dokręceniu

  • 7. Data: 2015-10-18 20:47:10
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 18 Oct 2015 20:04:53 +0200, forestdumb napisał(a):

    > Panie, rozwiercic ciut otworki w lampie by ta blaszka sie cofnela i juz bedzie
    > git?

    Nie, mocowania sa po bokach.

    > Sa kolki ze stalowym kolnierzem, cienki. A zobacz czy po prostu nie wkrecisz
    > wkretu o grubym zwoju, bez kolka - nawiercic np 1mm wiertlem i pozniej wkret?
    > Powinno sie trzymac, wisiec na tym nie bedziesz nie?

    Na samym wkrecie sie nie trzyma dobrze - raz poruszysz, np. przy
    sprzataniu, i luzuje sie.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 8. Data: 2015-10-18 21:08:46
    Od: Pawel Muszynski <p...@b...wytnijto.org>

> [...]
    > estetyczna szczelina.
    >
    > Denko moglbym zamocowac na kleju, ale wtedy demontaz oznacza wyrwanie

    Molly mają kołnierz z blachy - grubość pomijalna

    Paweł

  • 9. Data: 2015-10-18 22:42:25
    Od: w...@g...com

> [...]
    > zamontowac kinkiety, ktore mocuje sie do blaszanego denka przykrecanego na
    > plasko do sciany. Te kolnierze powoduja, ze pod lampa robi sie malo

    Hej
    Ja używałem takich tzw. kołków ślimakowych, w pierwszym lepszym sklepie (kilkadzieści
    groszy za sztukę)

    https://www.google.pl/search?q=ko%C5%82ek+%C5%9Blima
    kowy&biw=1517&bih=725&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=
    0CAYQ_AUoAWoVChMIhNfL1_DMyAIVIp1yCh1otwb8&dpr=0.9

    Bardzo dobrze trzymają, są na równi ze ścianą, sufitem. Akurat też do montażu lamp
    używałem.

    pzdr
    Bogdan