  • 1. Data: 2015-10-16 10:31:06
    Temat: plany kolibra ;)
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    No cze.

    Jest sobie koliber:

    https://www.youtube.com/watch?v=1scj5sotD-E

    Plany budowy kosztuja 99$ (to niestety z USA wiec wszystko w calach).
    Ktos chetny na zrzutke? :) Narazie jest nas 4.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 2. Data: 2015-10-16 17:49:18
    Temat: Re: plany kolibra ;)
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 16 października 2015 10:31:08 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > Plany budowy kosztuja 99$ (to niestety z USA wiec wszystko w calach).
    > Ktos chetny na zrzutke? :) Narazie jest nas 4.

    Wypas :> Ciekawe ile roboczogodzin na to trzeba :P
    Jakby co byłbym chętny.

    L.

  • 3. Data: 2015-10-16 17:57:14
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 16 października 2015 17:49:20 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Wypas :> Ciekawe ile roboczogodzin na to trzeba :P

    No i trzebaby troche warsztacik doposazyc - minimum w wyrzynarke stolowa :)

    > Jakby co byłbym chętny.

    Tu masz strone gdzie mozna kupic plany:

    http://www.derekhugger.com/colibri.html

    A na dole przyklad jak wyglada projekt:

    http://www.derekhugger.com/plan_samples/Colibri-Samp
    le.pdf

    Najgorsze jest, ze wszystko w cholernych calach ;)
    Wyglada dosc skomplikowanie i zajmie wiele dluuuugich wieczorow :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2015-10-16 18:00:31
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 16 października 2015 17:49:20 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Wypas :> Ciekawe ile roboczogodzin na to trzeba :P
    > Jakby co byłbym chętny.

    Tutaj Lisciasty sie "dogadujemy":

    http://www.wykop.pl/link/2804589/piekna-drewniana-rz
    ezba-kinetyczna-ktora-symuluje-ruch-kolibra-w-locie/
    31624967/#comment-31624967

    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2015-10-16 21:12:21
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Wypas :> Ciekawe ile roboczogodzin na to trzeba :P
    > Jakby co byłbym chętny.

    Sporo.
    Ja też jestem chętny. Potrzebuję czegoś takiego do... zabawy/hobby?
    Myślałem zrobić silnik Stirlinga, ale to ładniejsze jest :)
    Jakaś lista?

    Miłego.
    Irek.N.

  • 6. Data: 2015-10-16 21:37:29
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

> [...]

    >Plany budowy kosztuja 99$ (to niestety z USA wiec wszystko w calach).
    >Ktos chetny na zrzutke? :) Narazie jest nas 4.

    Klasyka, Adaś znów oskubie kogoś z majątkowych praw autorskich :-)

  • 7. Data: 2015-10-16 22:02:44
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 16 października 2015 21:13:17 UTC+2 użytkownik Irek.N. napisał:

    > Sporo.
    > Ja też jestem chętny. Potrzebuję czegoś takiego do... zabawy/hobby?
    > Myślałem zrobić silnik Stirlinga, ale to ładniejsze jest :)
    > Jakaś lista?

    Czyli jestescie 100% chetni? Irek i Lisciasty? :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 8. Data: 2015-10-16 22:08:30
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 16 października 2015 21:37:38 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Klasyka, Adaś znów oskubie kogoś z majątkowych praw autorskich :-)

    Uhu. Kupujac i placac mu za projekt :-)
    Ghoscik - idz sobie z tego watku bo z geby ci jedzie i trudno przy tym wytrzymac.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2015-10-16 22:15:39
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

> [...]

    > Ja też jestem chętny. Potrzebuję czegoś takiego do... zabawy/hobby?
    > Myślałem zrobić silnik Stirlinga, ale to ładniejsze jest :)

    Irek napisz do mnie na priva :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 10. Data: 2015-10-16 22:28:16
    Od: t...@g...com

    Za jakiś czas takie coś yo sobie wytnę w ciągu wieczora :-)
    https://www.youtube.com/watch?v=gq597ueq9sc Jak widać sama zetka dopiero gotowa oraz
    częściowo sterowanie. Powoli idzie ale do przodu.