  • 1. Data: 2015-10-15 11:58:31
    Temat: Taras z kostki na gruncie - jak uniknąć kontaktu ze ścianą domu?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Taki problem mnie dręczy:

    taras. Wyjście na taras - oczywiście jak najbardziej po płaskim, a że
    podłoga salonu będzie miała ok 23 cm nad poziom płyty fundamentowej, to
    i taras będzie miał ze 20 cm.

    Znaczy - taras będzie jakieś 20-25 cm nad dolną krawędzią tynku
    zewnętrznego na ścianie domu.

    Jak ten taras odizolować od ściany? Taras z kostki na piachu - nie
    powinien mieć kontaktu ze ścianą podobno. Jak więc uniknąć tego kontaktu
    w praktyce?

    --
    MN

  • 2. Data: 2015-10-15 13:57:14
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 15 października 2015 11:58:32 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

> [...]
    >
    > Jak ten taras odizolować od ściany? Taras z kostki na piachu - nie
    > powinien mieć kontaktu ze ścianą podobno. Jak więc uniknąć tego kontaktu

    Gruba folia wywinieta na sciane budynku, na tym piach + kostka, po wszystkim
    przyciac nozykiem do tapet. Nie widze zadnego zagrozenia :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2015-10-15 15:10:16
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-10-15 o 13:57, Adam Sz. pisze:

    > Gruba folia wywinieta na sciane budynku, na tym piach + kostka, po wszystkim
    > przyciac nozykiem do tapet. Nie widze zadnego zagrozenia :)

    A ja się bałem, że jakieś technologie z NASA będą potrzebne.
    Dzięki.

    --
    MN