  • 1. Data: 2015-10-14 12:23:21
    Temat: zielona kostka betonowa pod lisciami z orzecha
    Od: modz <m...@w...pl>

    ostatnio odgarniałem liscie i zobaczylem ze kostka jest troche zielona,
    czym to usunac ???

  • 2. Data: 2015-10-15 00:52:09
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    modz pisze:

    > ostatnio odgarniałem liscie i zobaczylem ze kostka jest troche zielona,
    > czym to usunac ???

    Ludzie za taką kostę gotowi są płacić duże pieniądze. Jeśli kostka jest
    nie trochę, tylko całkiem zielona lub niebieska, to potrafi kosztować
    ze dwa razy więcej niż biała, czerwona lub czarna. Może więc nie usuwać,
    tylko polubić.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2015-10-15 07:34:34
    Od: modz <m...@w...pl>

> [...]
    > nie trochę, tylko całkiem zielona lub niebieska, to potrafi kosztować
    > ze dwa razy więcej niż biała, czerwona lub czarna. Może więc nie usuwać,

    Są plamy zielone(w niektórych miejscah) na kostce więc to brzydko wygląda

  • 4. Data: 2015-10-15 08:42:16
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 15 października 2015 07:34:37 UTC+2 użytkownik modz napisał:
    > Są plamy zielone(w niektórych miejscah) na kostce więc to brzydko wygląda

    wyczysc karszerem albo fure tam postaw :-)

    b.

  • 5. Data: 2015-10-15 09:06:06
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    modz pisze:

    > Są plamy zielone(w niektórych miejscah) na kostce więc to brzydko wygląda

    Ta kupowana za duże pieniądze też szybko robi się plamista jak salamandra.
    Można się pocieszać.

    --
    Jarek

  • 6. Data: 2015-10-15 09:13:11
    Od: modz <m...@w...pl>

    W dniu 2015-10-15 o 08:42, Budyń pisze:

    > wyczysc karszerem albo fure tam postaw :-)
    >

    > b.

    Próbowałem karcherem to nie idzie...

  • 7. Data: 2015-10-15 10:00:46
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    modz pisze:

    > Próbowałem karcherem to nie idzie...

    Ta kostka oryginalnie w jakim kolorze -- szara, czy barwiona?
    Bo tak już poważnie mówiąc, to orzech włoski ma bardzo mocne
    i trwałe barwniki. Więc może może być kłopot. Środowisko kwaśne
    powinno sprzyjać wypłukaniu (choćby wspomnianym karcherem), ale
    raz, że szkoda sobie kwasić wszystko dookoła, a dwa, to oryginalny
    barwnik kostki może być mniej odporny. Za to jest nadziejaa, że
    na wiosnę słoneczny ultrafiolet da sobie z tym radę. Jeśli kostka
    nie leży w cieniu.

    --
    Jarek

  • 8. Data: 2015-10-15 12:32:19
    Od: modz <m...@w...pl>

> [...]
    > barwnik kostki może być mniej odporny. Za to jest nadziejaa, że
    > na wiosnę słoneczny ultrafiolet da sobie z tym radę. Jeśli kostka

    Czerwona biała(wzor kwiatku), troche pod balkonem, ale myśle że słońce
    tam dojdzie

  • 9. Data: 2015-10-28 20:03:42
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2015-10-14 o 12:23, modz pisze:
    > ostatnio odgarniałem liscie i zobaczylem ze kostka jest troche zielona,
    > czym to usunac ???
    Potestuj sodą żrącą lub przeciwnie- słabym kwasem np, cytrynowym