  • 1. Data: 2015-10-13 00:19:22
    Temat: wysokość budynku
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Pewnie jest jakiś cwany trik pozwalający szybko oszacować wysokość
    budynku. Lepszy niż mnożenie wysokości kondygnacji?

    Może ze zdjęcia przyrównać piksele do zaparkowanych samochodów?

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2015-10-13 00:47:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jasne ze jest. Dalmierz się nazywa.

  • 3. Data: 2015-10-13 08:44:44
    Temat: Re: wysokość budynku
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 października 2015 00:19:25 UTC+2 użytkownik PiteR napisał:
    > Pewnie jest jakiś cwany trik pozwalający szybko oszacować wysokość
    > budynku. Lepszy niż mnożenie wysokości kondygnacji?
    >
    > Może ze zdjęcia przyrównać piksele do zaparkowanych samochodów?

    Ze zdjecia mowisz? Ja bym zmierzyl wysokosc drzwi (beda zawsze ok 2-2,1) i
    uzyl tego jako miarki.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.