  • 1. Data: 2015-10-11 07:52:55
    Temat: Centralne ogrzewanie
    Od: "Jan Malka" <j...@w...pl>

    Zalozylem CO w domu na ekogroszek, piec z podajnikiem.
    Wszystko grzeje jak nalezy, odpowietrzone, a w kaloryferach slychac
    bulkotanie wody co jest denerwujace.
    Czy jest sposob na zlikwidowanie tego zjawiska, aby woda krazyla
    bezszelestnie w rurach i kaloryferach?.

  • 2. Data: 2015-10-11 13:57:42
    Temat: Re: Centralne ogrzewanie
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu niedziela, 11 października 2015 07:52:50 UTC+2 użytkownik Jan Malka napisał:
> [...]
    > bulkotanie wody co jest denerwujace.
    > Czy jest sposob na zlikwidowanie tego zjawiska, aby woda krazyla

    Jak odpowietrzone to co bulgocze?
    A moze to wodor ktory sie podobno wydziela jak sie polaczy aluminiowe kalafiory z
    miedzia chyba?

    bajcik

  • 3. Data: 2015-10-11 14:01:14
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

> [...]
    > Zalozylem CO w domu na ekogroszek, piec z podajnikiem.
    > Wszystko grzeje jak nalezy, odpowietrzone, a w kaloryferach slychac

    Zle odpowietrzone :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2015-10-11 15:30:10
    Od: "Jan Malka" <j...@w...pl>

    In news:e44609e2-3e81-4f3f-a86f-c2bda89dba19@googlegrou
    ps.com,
    *Adam Sz.* <a...@g...com> typed:

    > Zle odpowietrzone :)
    > pozdr.

    Nie, sa odpowietrzone.
    Jak wylacze pomke cyrkulacyjna to wszytsko ucicha, a jak pompka zaczyna
    dzialac, to slychac boblowanie w rurach i jednym kaloryferze.

    Pzdr. Jan

  • 5. Data: 2015-10-11 15:58:38
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 11 października 2015 15:30:13 UTC+2 użytkownik Jan Malka napisał:

    > Nie, sa odpowietrzone.
    > Jak wylacze pomke cyrkulacyjna to wszytsko ucicha, a jak pompka zaczyna
    > dzialac, to slychac boblowanie w rurach i jednym kaloryferze.

    Skoro slychac babelki.. POWIETRZA, to znaczy ze nie odpowietrzone... :)
    Nie ma innej opcji. Zle odpowietrzasz w takim razie.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2015-10-11 16:26:22
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-10-11 o 07:52, Jan Malka pisze:
> [...]
    > bulkotanie wody co jest denerwujace.
    > Czy jest sposob na zlikwidowanie tego zjawiska, aby woda krazyla
    Poczekaj kilka dni i odpowietrz jeszcze raz. Powietrze rozpuszcza się w
    wodzie podobnie jak dwutlenek węgla w wodzie sodowej. W zimnej wodzie
    rozpuszczalność jest większa, więc po zagrzaniu część powietrza
    rozpuszczonego przeszła w stan gazowy. Spróbuj odpowietrzyć na gorąco.
    Jacek

  • 7. Data: 2015-10-11 16:57:59
    Od: hmk <h...@g...com>

    W dniu niedziela, 11 października 2015 16:26:21 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
    > rozpuszczalność jest większa, więc po zagrzaniu część powietrza
    > rozpuszczonego przeszła w stan gazowy. Spróbuj odpowietrzyć na gorąco.

    To tajemniczy RURNIK. Chyba poskąpiłeś w opłacie fachowców.
    Zmyj grzech, nie spowiedzią ani datkiem na tacę. Ale czynem właściwym zjawisku.
    gul, gul, gul. to ja rurnik,zapłać, zapła....gul,gul :)

  • 8. Data: 2015-10-12 11:37:27
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > bezszelestnie w rurach i kaloryferach?.

    taki syk czy moze bardziej szum? u mnie szumi delikatnie jeden kaloryfer.
    jest to b. ciche. prawie nie slychac. i pewnie nie do obejscia bez wymiany
    waskich gardel na kaloryferze bo pewnie tam czynnik przyspiesza i szumi.
    a Ty piszesz o bulgocie.
    bulgot?
    no niestety racje maja... .powietrze....

  • 9. Data: 2015-11-04 07:55:34
    Od: mo <m...@p...onet.pl>

    > Nie, sa odpowietrzone.
    > Jak wylacze pomke cyrkulacyjna to wszytsko ucicha, a jak pompka zaczyna
    > dzialac, to slychac boblowanie w rurach i jednym kaloryferze.
    >
    > Pzdr. Jan

    Najprawdopodobniej nieszczelność w układzie. Odpowietrz i obserwuj czy
    znów się zapowietrzy. Jeśli znów będzie "ciurkać" albo bulgotać to na
    bank nieszczelna instalacja.

    Pozdr. MO