  • 1. Data: 2015-10-09 08:20:50
    Temat: Jak legalnie zburzyć kawałek ściany?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    potrzebuję w ścianie wewnętrznej wybić okno. 180cm szerokości wysokość..
    do sufitu, (bez wstawiania nadproża) bo pod sufitem "lecą"
    dwuteowniki. (więc sufit mi na głowę nie spadnie). Sęk w tym, że to
    lokal mamy więc musi wszystko musi być na 100% zgodne z prawem. Czy
    muszę mieć projekt? Czy pozwolenie czy zgłoszenie?

    Pozdrawiam
    ToMasz

  • 2. Data: 2015-10-10 22:53:28
    Temat: Re: Jak legalnie zburzyć kawałek ściany?
    Od: hmk <h...@g...com>

    W dniu piątek, 9 października 2015 08:20:53 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
    > lokal mamy więc musi wszystko musi być na 100% zgodne z prawem. Czy
    > muszę mieć projekt? Czy pozwolenie czy zgłoszenie?

    Jeśli to ściana nośna to trzeba zbadać czy wybicie otworu o rozpiętości 180 cm jest
    możliwe dla bezpieczeństwa obiektu budowlanego.
    Jeśli ścianka działowa to zupełnie inna sprawa.