  • 91. Data: 2015-10-30 17:06:30
    Temat: Re: witamy w pislandii :-)
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-10-30 o 10:29, JDX pisze:
    > On 2015-10-30 08:56, Dupek Żołędas wrote:
    > [...]
    > To coś słabo zbanowałeś skoro znalazłeś się w podwątku założonym przez
    > Ghosta. W każdym razie ściemniać też trzeba umieć. :-D

    Mi sie wyswietlaja jako RE:

    Pozdro.. TK

  • 92. Data: 2015-10-30 17:20:26
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-10-30 17:06, Maniek4 wrote:
    [...]
    > Mi sie wyswietlaja jako RE:
    Nie wiem, może manual poczytaj. :-D W każdym razie gdy w filtrach
    tworzysz regułę/reguły na jakiegoś delikwenta, to do akcji które mają
    być wykonane w przypadku "trafienia" dodaj "ignore subthreads". Działa
    bardzo dobrze - ubija cały podwątek, czyli post zbanowanego zawodnika i
    odpowiedzi na niego. A jeśli ów zbanowany zawodnik tworzy jakiś wątek,
    to oczywiście ubijany jest cały ten wątek.

  • 93. Data: 2015-10-30 21:05:22
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Takie tam szogunowanie.

    Szogun, to po japońsku m.in. generał i tak Japończycy tytułowali gen.
    Kozieja, co najwyraźniej spodobało się polskiej delegacji - stąd owo "chodź
    Szogunie".

  • 94. Data: 2015-10-30 21:07:17
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "JDX" napisał w wiadomości grup
    pl...

    On 2015-10-30 17:06, Maniek4 wrote:
    [...]

> [...]
    >odpowiedzi na niego. A jeśli ów zbanowany zawodnik tworzy jakiś wątek,
    >to oczywiście ubijany jest cały ten wątek.

    Prawdziwy thunder.

  • 95. Data: 2015-10-30 22:52:26
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-10-30 o 17:20, JDX pisze:
    > On 2015-10-30 17:06, Maniek4 wrote:
    > [...]
    > Nie wiem, może manual poczytaj.

    Nie bede bo zamierzam sie pozegnac z grzmotem ptaka. Od jakiegos czasu
    zrobil sie madrzejszy od uzytkownika.

> [...]
    > odpowiedzi na niego. A jeśli ów zbanowany zawodnik tworzy jakiś wątek,
    > to oczywiście ubijany jest cały ten wątek.

    Bez sensu. Banuje sie autora a nie watki.

    Pozdro.. TK

  • 96. Data: 2015-10-30 23:09:42
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-10-30 22:52, Maniek4 wrote:
    [...]
    > Bez sensu. Banuje sie autora a nie watki.
    Znaczy się odfiltrowujesz jakiegoś zawodnika aby nie czytać jego
    twórczości, ale ta sama twórczość zacytowana przez kogoś innego (a ktoś
    na pewno zacytuje) jest już OK? To jest dopiero bez sensu. :-D

  • 97. Data: 2015-10-30 23:19:14
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-10-30 o 23:09, JDX pisze:
> [...]
    > twórczości, ale ta sama twórczość zacytowana przez kogoś innego (a ktoś
    > na pewno zacytuje) jest już OK? To jest dopiero bez sensu. :-D

    No ale ten cytujący może napisać coś mądrzejszego niż zbanowany i czasem
    człowiek chce to przeczytać. To co ma zrobić?

  • 98. Data: 2015-10-30 23:25:01
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

> [...]
    > twórczości, ale ta sama twórczość zacytowana przez kogoś innego (a ktoś
    > na pewno zacytuje) jest już OK? To jest dopiero bez sensu. :-D

    Dyskusje w watkach bardzo czesto nie maja nic wspolnego z poczatkowym
    tematem i nierzadko tworczosc zbanowanego szybko traci na znaczeniu.
    Wiele ciekawych dyskusji toczy sie wlasnie w taki sposob. Ban jednego de
    facto posta powoduje, ze nie widzisz ciekawej dyskusji.

    Pozdro.. TK

  • 99. Data: 2015-10-31 02:04:44
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    W dniu 30-10-15 o 23:09, JDX pisze:
> [...]
    > twórczości, ale ta sama twórczość zacytowana przez kogoś innego (a ktoś
    > na pewno zacytuje) jest już OK? To jest dopiero bez sensu. :-D

    A mogę wiedzieć co cię to lewaku obchodzi ?
    Uwielbiam kretynków, którzy lepiej wiedzą co ja mam w życiu robić.
    Typowe dla odmóżdżonych wyborców żydokomuny.
    Możesz nie odpowiadać ,bo i tak już tego nie zobaczę.
    Właśnie cię wyciąłem.

  • 100. Data: 2015-10-31 02:07:56
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    W dniu 30-10-15 o 23:25, Maniek4 pisze:

> [...]
    > Wiele ciekawych dyskusji toczy sie wlasnie w taki sposob. Ban jednego de
    > facto posta powoduje, ze nie widzisz ciekawej dyskusji.

    Dzisiaj premier Victor Orban uczynił rzecz przez lewaków niewybaczalną.
    Powiedział na głos to co wiadomo o organizatorach i celach inwazji
    islamskiej na Europę.
    Powiedział o źródłach finansowania, wymienił nazwiska.

    Ciekaw jestem czy i kiedy ktoś wyśle specjalistów w celu zlikwidowania
    Georga Sorosa et consortes.
    Czas już najwyższy.