  • 1. Data: 2015-10-23 14:27:05
    Temat: surowe sciany w biurowcach
    Od: "TymOn" <t...@w...com>

    Czym spowodowana jest jakaś swoista moda, na pozostawienie w wykończonym
    budynku gołych, surowych ścian?
    Przecież wygląda to obrzydliwie i badziewnie. Warstwa tynku i trochę
    białej farby aż tak by podwyższyła koszty? W Poznaniu widziałem to np w
    wieżowcu Nobel Tower, Galerii Malta, czy biurowcu przed nią.
    O co chodzi?

  • 2. Data: 2015-10-23 15:11:13
    Temat: Re: surowe sciany w biurowcach
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > jakaś swoista moda
    imo to po prostu jakaś swoista moda

  • 3. Data: 2015-10-23 15:40:55
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-10-23 o 14:27, TymOn pisze:
    > Czym spowodowana jest jakaś swoista moda, na pozostawienie w wykończonym
    > budynku gołych, surowych ścian?
    > Przecież wygląda to obrzydliwie i badziewnie.

    > O co chodzi?

    De gustibus..

    --
    Pete

  • 4. Data: 2015-10-23 16:12:19
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    Ot, wizja architekta.

    W tym budynku np z "betonu architektonicznego" sa sufity, slupy i sciany na klatce
    schodowej

    http://strony.toya.net.pl/ewa_jarek/er3.jpg
    https://www.radiolodz.pl/media/W1siZiIsIjIwMTUvMDEvM
    jcvN3U2anpzNDZvMF8yMDE1MDEyNl9Gb3RvMl9Ib3Jpem9uZV9zY
    WxrYV9zemtsYW5hLmpwZyJdLFsicCIsInRodW1iIiwiMTAyNHg3N
    jg%2BIl0sWyJwIiwiZW5jb2RlIiwianBnIiwiLXF1YWxpdHkgODU
    gLXN0cmlwIl1d/b464c682bef4755f/20150126_Foto2%20Hori
    zone%20-%20salka%20szklana.jpg

    Na zywo calkiem ciekawie to wyglada. Mile i gladkie w dotyku.

    bajcik

  • 5. Data: 2015-10-23 17:07:01
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    > białej farby aż tak by podwyższyła koszty? W Poznaniu widziałem to np w
    > wieżowcu Nobel Tower, Galerii Malta, czy biurowcu przed nią.

    Niektórzy mówią na to, że to szlachetne. Dla mnie też lipne. Wygląda na
    niedokończone i tyle.

    --
    MN

  • 6. Data: 2015-10-23 18:22:43
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "TymOn" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    >farby aż tak by podwyższyła koszty? W Poznaniu widziałem to np w wieżowcu
    >Nobel Tower, Galerii Malta, czy biurowcu przed nią.

    O podobanie. Na przykład mi. Sporo ludzi jednak nie akceptuje jeśli coś
    odstaje od ogólnego wzorca.

  • 7. Data: 2015-10-24 17:52:51
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 23 Oct 2015 14:27:05 +0200, TymOn napisał(a):

> [...]
    > Przecież wygląda to obrzydliwie i badziewnie. Warstwa tynku i trochę
    > białej farby aż tak by podwyższyła koszty?

    Podejrzewam, że warstwa tynku i trochę białej farby by wręcz obniżyło
    koszty. Mógłbyś tylko następnym razem dodać "moim zdaniem", chyba że masz
    monopol na jedyny słuszny punkt widzenia.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 8. Data: 2015-10-25 00:45:04
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2015-10-23 14:27, TymOn pisze:
> [...]
    > białej farby aż tak by podwyższyła koszty? W Poznaniu widziałem to np w
    > wieżowcu Nobel Tower, Galerii Malta, czy biurowcu przed nią.

    W budynku dworca kolejowego Poznań Główny również.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 9. Data: 2015-10-25 10:53:15
    Od: "TymOn" <t...@w...com>

    Uzytkownik "Krzysztof Garus" <g...@g...com> napisal w
    wiadomosci news:6794bcb7-cfde-465c-99ee-5de0e9473196@googlegrou
    ps.com...
[...]

    Urocze jak lesny wychodek, zamiast normalnej toalety

  • 10. Data: 2015-10-25 10:53:53
    Od: "TymOn" <t...@w...com>

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości

    > W budynku dworca kolejowego Poznań Główny również.

    W Poznaniu nie ma już dworca :(