  • 101. Data: 2015-10-31 04:55:38
    Temat: Re: witamy w pislandii :-)
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-10-31 02:04, Dupek Żołędas wrote:
    [...]
    > A mogę wiedzieć co cię to lewaku obchodzi ?
    Lewaku? Ja na PiS ani na ZL czy Razem nie głosowałem. :-D I, tadam, na
    PO też nie.

    > Możesz nie odpowiadać ,bo i tak już tego nie zobaczę.
    > Właśnie cię wyciąłem.
    To się wkrótce przekonamy. Bo póki co to wycinanie jakoś nieudolnie ci
    wychodzi. :-D

  • 102. Data: 2015-10-31 05:23:24
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-10-30 23:19, nadir wrote:
    [...]
    > No ale ten cytujący może napisać coś mądrzejszego niż zbanowany i czasem
    > człowiek chce to przeczytać. To co ma zrobić?
    Nie wiem co masz zrobić. Mnie ubicie całego (pod)wątku się sprawdza
    pomimo ryzyka utraty cennych złotych myśli zawodników dyskutujących z
    jakimś wyciętym trollem. :-D Bo ja takim ryzykantem jestem, że nawet
    jako pieszy nie zakładam kasku gdy wychodzę na ulicę. :-D A wiadomo,
    piesi często biorą udział w wypadkach i są tą słabszą stroną, więc kask
    jest wielce wskazany. :-D

  • 103. Data: 2015-10-31 10:03:36
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-10-31 o 05:23, JDX pisze:

    > Nie wiem co masz zrobić.

    Mnie to akurat najmniej dotyczy, ja KF nie używam.

  • 104. Data: 2015-10-31 10:24:00
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Dupek Żołędas" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Uwielbiam kretynków

    Każdy dupek to narcyz.