  • Data: 2017-03-22 12:58:16
    Temat: Re: wk^&%&%w na śrubokrety
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 22 marca 2017 12:51:15 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Te zestawy końcówek to i tak często na nic się przydają przy sprzęcie elektrycznym.
    > Przedłużacz ostatnio jakiś musiałem rozkręcić- śrubki oczywiście żółci bracia dali
    takie żeby standardowy śrubokręt nie pasował

    A co do tego przedłużacza-
    coś w tym stylu

    http://hobbyhouse.pl/pol_pl_Przedluzacz-3m-7-gniazd-
    z-wylacznikiem-KD-1117F-5252_1.jpg

    rozkręcałem go żeby wymienić wyłącznik

    Odpowiedniego śrubokręta nie miałem, coś tam sobie doszlifowałem, dorobiłem, i udało
    się rozkręcić, w lokalnym sklepie kupiłem nowy wyłącznik za 10zł, odlutowałem stary,
    przylutowałem nowy i przedłużacz zadziałał
    Na drugi dzień idę do Biedronki a tam pół kosza tego typu przedłużaczy po 14 zł;)