  • 1. Data: 2017-03-21 20:30:17
    Temat: wk^&%&%w na śrubokrety
    Od: Bolko <s...@g...com>

    żeby czajnik naprawić potrzebuje inny śrubokret niż do opiekacza.
    żelazko to też inna końcówka
    jakiś czas temu
    kupiłem w casto najdroższy (największy) zestaw bitów

    wczoraj potrzebowałem rozkręcić młynek
    i co?
    30 końcówek i żadna nie pasuje
    no żesz ...
    czy ci chińczycy nie mogliby się jakoś dogadać?

  • 2. Data: 2017-03-21 20:52:39
    Temat: Re: wk^&%&%w na śrubokrety
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 21 marca 2017 20:30:18 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:
    > czy ci chińczycy nie mogliby się jakoś dogadać?

    Czyżby torx z bolcem w środku?
    Działa płaski śrubokręt o odpowiedniej szerokości, wciśnięty
    między ramiona gwiazdki a bolec. Ewentualnie mocny płaski z młotkiem
    żeby upieprzyć ten bolec, a potem zwykły torx ;)

    L.

  • 3. Data: 2017-03-21 21:12:46
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 marca 2017 20:52:40 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

> [...]
    > między ramiona gwiazdki a bolec. Ewentualnie mocny płaski z młotkiem
    > żeby upieprzyć ten bolec, a potem zwykły torx ;)

    szczerze ?
    to zwykły płaski :)
    kupiłem zestaw wolfcarfta czy jakoś tak
    najdroższy jaki w sklepie był w ładnym pudełku
    przyniosłem do mieszkanie
    a "stare" śrubokrety wyniosłem do garażu
    bo miałem mieć wszystko w zestawie
    a nie miałem :(

  • 4. Data: 2017-03-21 22:04:02
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 21 Mar 2017 12:30:17 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):

    > jakiś czas temu
    > kupiłem w casto najdroższy (największy) zestaw bitów
    >
    > wczoraj potrzebowałem rozkręcić młynek
    > i co?
    > 30 końcówek i żadna nie pasuje

    Największy? 30 to ja mam w zaledwie dwóch rzędach w pudełku, tego jest
    znacznie więcej.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 5. Data: 2017-03-22 11:21:18
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 marca 2017 22:04:00 UTC+1 użytkownik Borys Pogoreło napisał:

    > Największy? 30 to ja mam w zaledwie dwóch rzędach w pudełku, tego jest
    > znacznie więcej.

    Nawet mnie nie denerwuj

  • 6. Data: 2017-03-22 12:34:29
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Bolko" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    30 końcówek, to jest teraz zestaw mniej niż podstawowy. Ostatnio były w
    Lidlu po 44 zł zestawy: 80 końcówek i grzechotka albo 90 końcówek i uchwyt
    "wkrętakowy". W moim Lidlu jeszcze wczoraj leżały niesprzedane.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 7. Data: 2017-03-22 12:51:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 22 marca 2017 12:30:45 UTC+1 użytkownik yabba napisał:

    > 30 końcówek, to jest teraz zestaw mniej niż podstawowy. Ostatnio były w
    > Lidlu po 44 zł zestawy: 80 końcówek i grzechotka albo 90 końcówek i uchwyt
    > "wkrętakowy". W moim Lidlu jeszcze wczoraj leżały niesprzedane.

    Te zestawy końcówek to i tak często na nic się przydają przy sprzęcie elektrycznym.
    Przedłużacz ostatnio jakiś musiałem rozkręcić- śrubki oczywiście żółci bracia dali
    takie żeby standardowy śrubokręt nie pasował
    W zestawie "końcówek" odpowiednią końcówkę miałem ale co z tego jak za krótka.
    Chinole tak zagłębili śrubki ze takie końcówki z "zestawów" na nic się nie przydają-
    musi być konkretny śrubokręt.
    Do rozkręcenia pada od xbox360 też musiałem dokupić odpowiedni śrubokręt bo końcówki
    z zestawów nie dawały ready

  • 8. Data: 2017-03-22 12:58:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 22 marca 2017 12:51:15 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Te zestawy końcówek to i tak często na nic się przydają przy sprzęcie elektrycznym.
    > Przedłużacz ostatnio jakiś musiałem rozkręcić- śrubki oczywiście żółci bracia dali
    takie żeby standardowy śrubokręt nie pasował

    A co do tego przedłużacza-
    coś w tym stylu

    http://hobbyhouse.pl/pol_pl_Przedluzacz-3m-7-gniazd-
    z-wylacznikiem-KD-1117F-5252_1.jpg

    rozkręcałem go żeby wymienić wyłącznik

    Odpowiedniego śrubokręta nie miałem, coś tam sobie doszlifowałem, dorobiłem, i udało
    się rozkręcić, w lokalnym sklepie kupiłem nowy wyłącznik za 10zł, odlutowałem stary,
    przylutowałem nowy i przedłużacz zadziałał
    Na drugi dzień idę do Biedronki a tam pół kosza tego typu przedłużaczy po 14 zł;)

  • 9. Data: 2017-03-22 13:38:20
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Na drugi dzień idę do Biedronki a tam pół kosza tego typu przedłużaczy po 14 zł;)

    i to jest piękne

  • 10. Data: 2017-03-22 14:13:13
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    ps.com...
> [...]

    odlutowałem stary, przylutowałem nowy i przedłużacz zadziałał
    Na drugi dzień idę do Biedronki a tam pół kosza tego typu przedłużaczy po 14

    :))
    Tak jak latarki z bateriami w cenie niższej niż same baterie.

    Chociaż ja ostatnio zacząłem naprawiać stare zasilacze, bo nowe są bardzo
    zawodne i po zamontowaniu u klienta nie wytrzymują nawet 2 lat gwarancji.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba