  • 1. Data: 2017-03-21 20:35:00
    Temat: trwała taśma malarska
    Od: Bolko <s...@g...com>

    w piwnicy porobiłem porządki
    i teraz mam szafy na których sobie
    ponaklejałem kawałki taśmy malarskiej
    na których napisałem co jest w szafie
    minął jakiś miesiąc i wszystkie taśmy z opisami spadły.

    Byłem wczoraj w casto żeby zakupić taśmę:
    - trwale się przyklejającą do podłoża
    - z możliwością pisania po niej i trwale trzymała napis

    Nie ma

    Co wpisać na allegro żeby taśma spełniała moje wymagania?

  • 2. Data: 2017-03-21 20:41:59
    Temat: Re: trwała taśma malarska
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 marca 2017 20:35:02 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:
> [...]
    >
    > Nie ma
    >
    > Co wpisać na allegro żeby taśma spełniała moje wymagania?
    Wpisz taśma dwustronna;)
    Wydrukuj, napisz Sobie co tam trzeba na zwykłej kartce, wytnij i przyklej do szafek
    taśmą dwustronną, Ja tak słoiki z przetworami i butelki z sokami, nalewkami i winem
    oznaczam.

  • 3. Data: 2017-03-21 21:04:48
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 3/21/2017 8:35 PM, Bolko wrote:
    > - trwale się przyklejającą do podłoża
    > - z możliwością pisania po niej i trwale trzymała napis

    Nakleki termiczne do drukarek naklejek. Te do Zebry powinny wyjśc
    najtaniej i da się po nich pisać byle czym:

    https://allegro.pl/pakowanie-i-wysylka-etykiety-samo
    przylepne-64536?string=zebra&bmatch=s0-com-1-4-0222

  • 4. Data: 2017-03-21 22:46:28
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Bolko" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    Co do taśm różnorakich, to jeśli mają się dobrze kleić to firmy TESA i 3M.
    Inne firmy to loteria z małą szansą na wygraną. Aczkolwiek trafiają się
    wyroby o bardzo dobrym współczynniku jakość/cena, tylko tak szybko znikają z
    rynku, że nie zdążę nauczyć się na pamięć ich nazwy.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 5. Data: 2017-03-22 08:31:24
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Tue, 21 Mar 2017 12:35:00 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):

    > Byłem wczoraj w casto żeby zakupić taśmę:

    Złe miejsce zakupu. Idź do apteki, kup taśmę taką do opatrunków na
    tkaninie. Da się po niej pisać i trzyma pięknie. Moja teściowa tak soki
    oznacza, nawet mycie w zmywarce potem butelki nie przeszkadza i taśma
    trzyma. Odkleja się i nie zostawia kleju jednym pociągnięciem.

    --
    scruffty

  • 6. Data: 2017-03-22 09:59:33
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Idź do apteki, kup taśmę taką do opatrunków na

    Dzieki zupełnie zapomniałem o tym patencie

  • 7. Data: 2017-03-22 10:47:29
    Od: s...@g...com

> [...]
    >
    > Nie ma
    >
    > Co wpisać na allegro żeby taśma spełniała moje wymagania?

    Ała. Wybrales tasme która została precyzyjnie zaprojektowana do tego zeby sie dobrze
    odrywała :)

    Moje boje:
    Tasma malarska dosyć dobrze trzyma sie sama siebie. Czyli jak owiniesz nia słoik 2-3x
    to nie spadnie i możesz po niej pisać. U mnie niektóre słoiki maja tak opisy zrobione
    juz pare lat.

    Ale najbardziej trwałe etykietki robi dymo:
    http://allegro.pl/wytlaczarka-drukarka-dymo-omega-ta
    sma-gratis-i6561450118.html

    kosztuje nieduzo ale tasmy kleją sie wysmienicie.

    Mam naklejona jedna taka na telefon. Na tylna klapke baterii. Nosze fona juz pol roku
    i tasma sie nawet nie odkleiła na rogach.
    Nakleiłem ja tez na kubek, taki szklany oszroniony. Taśma zlazła po jakims roku i
    pewnie 200-300 myciach w zlewie. Feler tylko taki ze cieple napoje wypłaszczyły
    wygnieciony napis.

    Polecam. Mam tak opisany zestaw puszek po sledziach w których trzymam śrubki i frezy
    i pare innych pierdół.

    A jak nie to kup białą/żółtą taśme izolacyjną i mazak :)

  • 8. Data: 2017-03-22 10:55:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 22 marca 2017 10:47:31 UTC+1 użytkownik s...@g...com napisał:

    > Ale najbardziej trwałe etykietki robi dymo:
    > http://allegro.pl/wytlaczarka-drukarka-dymo-omega-ta
    sma-gratis-i6561450118.html

    > kosztuje nieduzo ale tasmy kleją sie wysmienicie.

    Ale zrobić tą wytłaczarką 50 szt napisów "wino z róży 2014" to hardcore trochę
    będzie. do tego po kilkadziesiąt szt "maliny 2017", "aronia 2017" itp i o zakupie
    drukarki dymo trzeba pomyśleć;)

  • 9. Data: 2017-03-22 11:34:30
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 22 marca 2017 10:55:09 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Ale zrobić tą wytłaczarką 50 szt napisów "wino z róży 2014" to hardcore trochę
    będzie. do tego po kilkadziesiąt szt "maliny 2017", "aronia 2017" itp i o zakupie
    drukarki dymo trzeba pomyśleć;)

    Bo ja wiem. Wytłacza sie dosyć sprawnie. Migiem sie nie zrobi ale trwałe jest.

    Na maliny2017 to bym na paskach papieru napisał i przykleil tasma przezroczysta.
    Taki napis zazwyczaj gnębiony nie jest.

    Ale pudełko na wkrety dręczone jest i tam papier pod tasma sie nie sprawdzi. A nawet
    tasma izolacyjna opisana mazakiem moze nie byc trwała jak pudełko/słoik z tymi
    wkrętami w trudnych warunkach działa...

    Tak czy siak metod jest wiele, kazdy se dobierze co mu tam potrzeba.

  • 10. Data: 2017-03-22 11:52:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 22 marca 2017 11:34:32 UTC+1 użytkownik s...@g...com napisał:

    > Tak czy siak metod jest wiele, kazdy se dobierze co mu tam potrzeba.
    Ano jest
    Póki co jak pisałem ja sobie drukuje na domowej drukarce i tasmą dwustronna
    przyklejam ale teraz tak mnie olśniło że pewnie sa kartki A4 do drukarki
    samoprzylepne. Musze popatrzeć, kupic i przetestowac. Zawsze prościej będzie

    http://allegro.pl/papier-samoprzylepny-bialy-100-ark
    -a4-matowy-i5656466693.html