  • 1. Data: 2017-03-21 20:11:36
    Temat: Gdy będą montować okna
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    To na co zwrócić uwagę? Kiki? :-)

    Przypilnować żeby zmoczyli ścianę wodą przed opiankowaniem? Usłyszałem
    że lepiej będzie trzymać.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2017-03-21 20:41:01
    Temat: Re: Gdy będą montować okna
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    moczenie przed niewiele da, lepiej po opiankowaniu
    poprosic Panów żeby się postarali
    podać prawidłowy poziom podłogi tam gdzie będa balkony
    skąd jesteś?
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2017-03-21 20:42:33
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    zwrucić uwagę na duże gabaryty duże okna
    czy balkony i tarasy z ruchomym słupkiem bo przez nie będzie wiało jak coś
    bedzie nie tak nie tak

  • 4. Data: 2017-03-22 00:05:07
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-03-21 o 20:11, Mateusz Bogusz pisze:
    > To na co zwrócić uwagę? Kiki? :-)
    >
    > Przypilnować żeby zmoczyli ścianę wodą przed opiankowaniem? Usłyszałem
    > że lepiej będzie trzymać.

    Pianka lepiej się jakośnie trzyma, ona po prostu od wilgoci szybciej tężeje.
    Z tym, że ja bym dziś okien na piankę nie robił, lepiej na taśmę
    rozprężną. Myślałem, że to dziś standard?

  • 5. Data: 2017-03-22 20:22:01
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Pianka lepiej się jakośnie trzyma, ona po prostu od wilgoci szybciej
    > tężeje.
    > Z tym, że ja bym dziś okien na piankę nie robił, lepiej na taśmę
    > rozprężną. Myślałem, że to dziś standard?

    Grunt to chyba dobre zakotwiczenie, żeby z dziurawki same nie
    powypadały. A co za różnica czy uszczelnione na piankę czy taśmą.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 6. Data: 2017-03-22 20:23:17
    Temat: Re: Gdy b?d? montowa? okna
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > poda? prawid?owy poziom pod?ogi tam gdzie b?da balkony

    W sensie gdzie skończą się kafle?

    > sk?d jeste??

    Z okolic pod Łodzią.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 7. Data: 2017-03-22 22:42:19
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-03-22 o 20:22, Mateusz Bogusz pisze:

    > Grunt to chyba dobre zakotwiczenie, żeby z dziurawki same nie
    > powypadały. A co za różnica czy uszczelnione na piankę czy taśmą.

    Różnica jest ogromna.
    Okno pracują pod wpływem temperatury i ściskają piankę, która potem nie
    wraca do swojej pierwotnej objętości, po pewnym czasie tworzą się wtedy
    często szczeliny.
    Taśma rozprężna cały czas wypełnia szczelinę między murem a ramą okna.
    Sam mam okna uszczelniane pianką, ale dziś robiłbym tylko na taśmę.

  • 8. Data: 2017-03-24 16:57:00
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 21.03.2017 20:11, Mateusz Bogusz wrote:
    > To na co zwrócić uwagę? Kiki? :-)
    >
    > Przypilnować żeby zmoczyli ścianę wodą przed opiankowaniem? Usłyszałem
    > że lepiej będzie trzymać.

    Powinieneś zrobić ostatnią warstwę pod parapetem z ytonga i wylać na to
    2-3mm ciepłej wylewki samopoziomującej żeby okna mogły sobie spocząć na
    równym. To po pierwsze.

  • 9. Data: 2017-03-24 20:06:41
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Powinieneś zrobić ostatnią warstwę pod parapetem z ytonga i wylać na to
    > 2-3mm ciepłej wylewki samopoziomującej żeby okna mogły sobie spocząć na
    > równym. To po pierwsze.

    Jak spocząć na równym? Przecież od spodu to one stoją na klinach, a
    potem to już na piance. To co im za różnica co jest pod pianką?

    Założyli na kotwy, opiankowali wszystko 1-1,5cm naokoło, no i wygląda że
    po robocie.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 10. Data: 2017-03-24 22:49:16
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 24.03.2017 20:06, Mateusz Bogusz wrote:

    > Jak spocząć na równym?

    No normalnie. Na listwie przyparapetowej ma okno stać w otworze, a nie
    być podparte, bo się wypaczy.
    Kliny dają bo nie zrobiłeś im poziomego otworu. To teraz będziesz miał
    za swoje.