  • 1. Data: 2017-03-20 19:03:05
    Temat: [lot] kurz
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    przepraszam za lekki OT,

    czy Ktoś może mi powiedzieć czym ścierać kurze z mebli i urządzeń,
    coby się nie narobić?

    chodzi o to, żeby z jednej strony nie nakurzyć, a z drugiej uniknąć smug...

    i takie tam - jak to ogarnąć?

  • 2. Data: 2017-03-20 19:21:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Obij wszystko wykladzina dywanowa. Nie bedziesz musial scierac tylko odkurzysz raz na
    rok.

  • 3. Data: 2017-03-20 21:18:09
    Temat: Re: [lot] kurz
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2017-03-20 o 19:03, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
> [...]
    > coby się nie narobić?
    >
    > chodzi o to, żeby z jednej strony nie nakurzyć, a z drugiej uniknąć smug...

    Ścierka taka, która się nie elektryzuje i sama nie pyli, czyli na pewno
    nie bawełna, najlepsze chyba z mikrofibry (mikrofaza, mikrowłókno).
    Lub inne non woven.

  • 4. Data: 2017-03-20 21:29:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    Kobiecie zlecić

  • 5. Data: 2017-03-20 22:38:01
    Od: s...@g...com

> [...]
    > coby się nie narobić?
    >
    > chodzi o to, żeby z jednej strony nie nakurzyć, a z drugiej uniknąć smug...

    Kurz luźny takim "piórem strusim":
    http://allegro.pl/miotelka-do-kurzu-strusie-piora-wl
    oska-kurzawka-i5556603270.html

    Kurz zastany szmata, woda z plynem i gazeta albo sciereczkami z marketu. ale trudno
    czasem dobrac taka co sciera kurz a smug nie zostawia.

  • 6. Data: 2017-03-21 08:49:19
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > przepraszam za lekki OT,
    matka za komuny miala taki kawalek skory do tego. nie nie samorobka jakas,
    normalnie po sklepach bywaly.
    zacnie to kurz zbieralo, oidp...
    potem kupilem zone i dokupilem dwie corki i teraz mam problem odwrotny -
    rozgrzebuja mi stan zastany na biurku
    i potem kwartal nic znalezc nie moge....
    tak wiec polecam raczej te skorke.

  • 7. Data: 2017-03-21 17:30:39
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    wolałbym jakieś patenty które można kupić obecnie

  • 8. Data: 2017-03-21 18:42:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 marca 2017 17:30:52 UTC+1 użytkownik niepełnosprawny intelektualnie
    'POPIS/EU napisał:
    > wolałbym jakieś patenty które można kupić obecnie
    Kobite Sobie znajdź

  • 9. Data: 2017-03-21 18:55:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak maja byc patenty to odkurzacz za chyba 12 tysiecy. Sam umie wylapac kurz z mebli.

  • 10. Data: 2017-03-21 23:13:04
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2017-03-20 o 22:38, s...@g...com pisze:
    > Kurz luźny takim "piórem strusim"

    Przecież tak nie odkurzysz, tylko przegonisz kurz w inne miejsce