  • 11. Data: 2017-03-22 12:14:18
    Temat: Re: trwała taśma malarska
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Wed, 22 Mar 2017 03:52:28 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Zawsze prościej będzie

    A jeszcze prościej, bo już pocięte: etykiety samoprzylepne A4

    --
    scruffty

  • 12. Data: 2017-03-22 14:26:43
    Od: a...@p...onet.pl

    W papierniczym kup nalepki w rolkach do przyklejania ceny produktu.
    Są małe 1x2cm odrobinę większe 1,5x2,5cm i większe 3x5 cm.
    Trzymają bardzo mocno i dobrze się po nich pisze.
    Często używam np. do oklejania kabelków w serwerowni.

    Adam

  • 13. Data: 2017-03-22 14:50:13
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 22 marca 2017 14:26:44 UTC+1 użytkownik a...@p...onet.pl napisał:
> [...]
    > Trzymają bardzo mocno i dobrze się po nich pisze.
    > Często używam np. do oklejania kabelków w serwerowni.

    U mnie szybko sie od ciepła poodklejały.
    Próbowałem takiej metody. Po 2-3 dniach na dole pieknie okejonego racka miałem
    oczojebnie zielono biały sniek karteczek :)

  • 14. Data: 2017-03-22 21:25:03
    Od: a...@p...onet.pl

    W dniu środa, 22 marca 2017 14:50:14 UTC+1 użytkownik s...@g...com napisał:

    > U mnie szybko sie od ciepła poodklejały.
    > Próbowałem takiej metody. Po 2-3 dniach na dole pieknie okejonego racka miałem
    oczojebnie zielono biały sniek karteczek :)

    Miałem na myśli nalepi do metkowania.
    Te większe zwykle maja już wydrukowany napis "cena".
    np. http://allegro.pl/etykieta-cenowa-rolka-cenowka-metk
    a-etykiety-metki-i5004288138.html

    Adam

  • 15. Data: 2017-03-23 00:25:33
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 22 marca 2017 21:25:04 UTC+1 użytkownik a...@p...onet.pl napisał:

    oczojebnie zielono biały sniek karteczek :)

    > Miałem na myśli nalepi do metkowania.
    > Te większe zwykle maja już wydrukowany napis "cena".
> [...]

    U mnie poległy takie:
    http://allegro.pl/metki-etykiety-jednorzedowe-26x12-
    fala-zielone-i6191447842.html?reco_id=8a6cce16-0f56-
    11e7-9c9e-02dd8665cb06&ars_rule_id=201

    Choc pewnie odmian i rodzajów kleju na takich to jest milyjard.

  • 16. Data: 2017-03-24 13:17:46
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-03-23 o 00:25, s...@g...com pisze:

> [...]
    11e7-9c9e-02dd8665cb06&ars_rule_id=201

    > Choc pewnie odmian i rodzajów kleju na takich to jest milyjard.

    Ale kombinujecie jak koń pod górkę...
    Dopiero co w Lidlu była za kilkadziesiąt złotych drukarka etykiet
    Brothera. A jak nie ta, to kupić za podobną, może ciut wyższą kwotę
    najtańszą drukarkę Dyno i nie dość, ze będzie mega wygodnie to jeszcze
    skutecznie, a do tego będzie porządnie wyglądać, a nie jakaś wiocha z
    etykietkami cenowymi czy innymi plastrami...

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 17. Data: 2017-03-25 01:08:12
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2017-03-22 09:55, Kris <k...@g...com> wrote:
> [...]
    sma-gratis-i6561450118.html

    > Ale zrobić tą wytłaczarką 50 szt napisów "wino z róży 2014" to hardcore trochę
    będzie. do tego po kilkadziesiąt szt "maliny 2017", "aronia 2017" itp i o zakupie
    drukarki dymo trzeba pomyśleć;)

    Mocniej te soki odparuj, lepiej się przechowają a i napisów mniej do
    robienia.

  • 18. Data: 2017-03-25 01:09:08
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2017-03-22 11:14, scruffty <s...@i...pl> wrote:

    > A jeszcze prościej, bo już pocięte: etykiety samoprzylepne A4

    Trzeba uważnie przyklejać, bo z dobrz umytch szklanych słoików potrafią
    odpaść. Szczególną uwagę trzeba poświęcić krawędziom.