  • 11. Data: 2017-03-22 14:14:04
    Temat: Re: wk^&%&%w na śrubokrety
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    news:adf7dd13-67a7-4c7d-916e-6229c4b7c056@googlegrou
    ps.com...
    W dniu środa, 22 marca 2017 12:30:45 UTC+1 użytkownik yabba napisał:

    > 30 końcówek, to jest teraz zestaw mniej niż podstawowy. Ostatnio były w
    > Lidlu po 44 zł zestawy: 80 końcówek i grzechotka albo 90 końcówek i uchwyt
    > "wkrętakowy". W moim Lidlu jeszcze wczoraj leżały niesprzedane.

    Te zestawy końcówek to i tak często na nic się przydają przy sprzęcie
    elektrycznym.
    Przedłużacz ostatnio jakiś musiałem rozkręcić- śrubki oczywiście żółci
    bracia dali takie żeby standardowy śrubokręt nie pasował
    W zestawie "końcówek" odpowiednią końcówkę miałem ale co z tego jak za
    krótka. Chinole tak zagłębili śrubki ze takie końcówki z "zestawów" na nic
    się nie przydają- musi być konkretny śrubokręt.
    Do rozkręcenia pada od xbox360 też musiałem dokupić odpowiedni śrubokręt bo
    końcówki z zestawów nie dawały ready

    Jeden Chińczyk zagłębia śrubki, a drugi zarabia na wkrętakach do nich.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 12. Data: 2017-03-22 14:35:03
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam!

    > Jeden Chińczyk zagłębia śrubki, a drugi zarabia na wkrętakach do nich.

    To nie tak!
    Chińczyk też człowiek i chce żyć.Jeśli z powodu śrubki ktoś kupi nowy zasilacz- to
    jego zysk! A śrubki ze skośną dziurką ma patentowe i nikomu nic do nich.
    Zresztą robią lepszy myk:wkręty dokręcone tak mocno, że przy odkręcaniu "rowek" sie
    obcina.I wtedy choćby płacz, do nic nie pomaga. Ostatnio tak miałem z Grafitem: tylko
    się przewód przerwał( przegiętki niby powinny przeciwdziałać), a niewiele brakowało,
    żebym nowy musiał...