  • Data: 2015-06-29 22:10:29
    Temat: Re: wybór kosiarki - nachylenie przy koszeniu
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 29 czerwca 2015 21:56:17 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:

    > Ale nie kupuję DWÓCH kosiarek: jednej do otwartych przestrzeni, a
    > drugiej na ten kawałek, gdzie krzaczory i kwiatki.
    > Kryterium wyboru kosiarki z napędem albo bez jest IMO wielkość
    > powierzchni do koszenia a nie to, czy mam tam drzewka, czy nie.
    Się nie zgodze. Koszę raz na tydzień, czasami raz na dwa tygodnie 1200m2 u mamy.
    Pełno tam drzew, krzewów i innych przeszkód typu gril, huśtawka, ławka cz piła do
    drewwna. Mama ma kosiarkę chyba 58cm szerości z napędem ale zdecydowanie wolę kosić
    moją marketową chyba 50cm kosiarką bez napędu. Szybciej i przede wszystkim
    łatwiej\lżej. Więc areał to nie wszystko pezy wyborze kosiary.