    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 30 Jun 2015 03:52:08 -0700 (PDT)
    Subject: Re: wybór kosiarki - nachylenie przy koszeniu
    From: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 29 czerwca 2015 18:27:25 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    Bede polemizowal ;)

    > O marce się nie wypowiem bo nie znam ale takie luxźne uwagi:
    > -nie dopłacaj za mulczowanie bo to funkcja bez sensu

    Moim zdaniem ma sens i to duzy. Jak ktos chce miec porzadny trawnik to warto
    raz na jakis czas zrobic mulczowanie, ktore dostarczy trawnikowi wartosci
    odzywczych. Ja ostatnio mulczuje tak raz na 3-4 koszenia (1-2 razy w miesiacu).
    Mulczowac non stop nie warto, bo zostanie za duzo nierozlozonego "siana",
    co nie bedzie wplywac korzystnie na jego wyglad (malo dostepu powietrza
    i wody).

    > - jeśli masz proste przestrzenie to kup kosiarke z napędem, jwśli dużo krzewow
    drzew czy innych przeszkod do omijania to napęd tylko utrudnia robotę.

    Nie wiem w czym naped moze utrudniac robote - przeciez napedem sie steruje,
    mozna wlaczyc i wylaczyc w dowolnym momencie. Pozatym naped jest zajebisty
    jezeli chodzi o koszenie "dookola" np. drzewek - zapodajesz naped i robisz
    drift dookola drzewka (pisze serio ;) Nie wyobrazam sobie kosic bez napedu
    - rece po jednym koszeniu jak po silowni :D Ja na silke chodze osobno, wiec
    moze i dla kogos to bedzie zaleta ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.