    From: quent <x...@x...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: wybór kosiarki - nachylenie przy koszeniu
    Date: Fri, 17 Jul 2015 13:57:27 +0200

    On 2015-07-17 13:48, Adam Sz. wrote:
    > Piekna trawa, zazdroszcze :) Musisz miec fajna ziemie pod tym!

    Oj tam to jest istny misz-masz pod spodem.
    W 2/3 tego płaskiego obszaru jest faktycznie ziemia prima sort -
    wcześniej przez dłuuugie lata były tam szklarnie.
    Jednak na skarpach to jakaś mieszanka gliny i ch... wie czego. Nawiozłem
    kiedyś z wykopów po budowie u sąsiada.
    Jak przygotowywałem pod siew to nasypałem tylko na to cienką wartwę tej
    ziemi po szklarni.

    Trawa jest niestaty zachwaszczona.
    Jeden rodzaj jakiegoś chwastu się pojawił.
    Mam nadzieję, że jednoroczny... widzę, że po którymś już koszeniu jest
    go coraz mniej.

    Nie załamuj mnie.
    Tego jest tyle po koszeniu.... :-/

    --