eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniewyciag kuchenny "z rura": zamiana na wyciag z pochlaniaczem › Re: wyciag kuchenny "z rura": zamiana na wyciag z pochlaniaczem
  • Data: 2024-01-19 13:09:36
    Temat: Re: wyciag kuchenny "z rura": zamiana na wyciag z pochlaniaczem
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19-01-2024 o 12:25, 1634Racine pisze:

    > jasne, juz doczytalem:
    > https://www.portel.pl/strefa-biznesu/okap-kuchenny-w
    -bloku-wyciag-czy-pochlaniacz-jaki-wybrac/131303
> [...]
    > jest jeden otwor/kanal wentylacyjny, czyli wentylacja grawitacyjna (sie
    > czegos dowiaduje :),  a taki przypadek mam na mysli.
    > pozostaje pochlaniacz, czyli bez rury sprawa.
    >
    > wiec pochlaniacz... Jak sie do tego zabrac? Ktos cos wie w sprawie
    > pochlaniaczy?
    > jaka musi byc sprawnosc pochlaniacza, w sensie: moc ciagu ("x" m3/h,
    > albo inny parametr), bo to nie ma byc ozdoba, to ma ciagnac/pochlaniac.
    > No i: co sie kupuje ? co uchodzi za ok. firme. chyba, ze to pytanie, jak
    > o lodowke  - kazda dobra, byle dobra....

    Jak znam życie to ciężko będzie z poleceniem czegoś dobrego w kontekście
    tylko filtra, bo jak ktoś oczekuje dobrej wentylacji, to będzie jednak
    zazwyczaj miał rurę, choćby przez dziurę w ścianie wyprowadzoną.....

    Więc będzie brak doświadczeń w pochłaniaczach (dobrych).

    Przy rurze u mnie sprawdziło się dopiero urządzenie powyżej 1000 zł i
    wydajności bodajże 700 m.
    Nie marketowe - one nie działały, mimo opisanych niewiele niższych wartości.