eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniewykończenie poddasza- wylewka? posadzka? a może ..... › Re: wykończenie poddasza- wylewka? posadzka? a może .....
    From: "marko1a" <m...@l...de>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: wykończenie poddasza- wylewka? posadzka? a może .....
    Date: Sun, 8 Nov 2009 12:52:10 +0100

    Użytkownik "Jazzz" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:hd63gj$ttj$1@news.onet.pl...
    > ocieplanie stropu przy zamiarze wykorzystania do zamieszkania poddasza nie
    > jest dobrym pomysłem. jeżeli chodzi o wytłumienie to polecałbym raczej 5
    > cm styropianu, najważniejszą sprawą tu są paski styropianu wzdłuż ścian
    > aby zbrojona wylewka bet min. 4-4,5cm nie stykała się ze ścianami (dzwieki
    > z plyty zbet nie przeniosą się na sciany)

    Dlaczego nie? On chce górę wynająć. Być może na zasadach odrębnego
    ogrzewania? Wtedy izolacja cieplna mialaby sens aby nie grzać swoim ciepłem
    tych na górze. Jako młody człowiek kupiłem sobie kawalerkę 24m2 na 2gim
    piętrze w środku pomiędzy mieszkaniami.
    Grzejniki były mocno przykręcone. Grzali mnie sąsiedzi :)

    Marek