  • 1. Data: 2016-03-08 13:22:01
    Temat: wyłączenie gruntów rolnych z produkcji rolnej
    Od: uciu <a...@g...com>

    Czesc,

    musze wyłączyć grunty rolne z produkcji rolnej i wg strony um mam im dostarczyć
    poniższe rzeczy. NIestety pani w UM nie miała czasu na tłumaczenie bo miala
    spotkanie...a tylko jedna osoba sie tym u mnie zajmuje:-/

    Mam im dać:

    a)Akt notarialny (lub wypis z księgi wieczystej),
    -------tu ok

    b) Wyrys z mapki zasadniczej (lub ewidencyjnej) z opisem wraz z wykreślonymi
    granicami uzytków i zaznaczeniem granicy działki Wnioskodawcy (1 egzemplarz),
    -------moge to samemu im na tej mapce narysować?

    c) Mapa orientacyjna w skali 1: 10 000 z zaznaczoną działką,
    -------ok

    d) Plan zagospodarowania działki z bilansem terenu przeznaczonego do wyłączenia (w
    rozbiciu wg klas i uzytków) potwierdzony przez architekta-wykonawcę projektu,
    -------- a to co? By wyłączyć część działki musze mieć już kupiony i zaadoptowany
    projekt do działki?? NIe można tego zrobić wczesniej??

    e) opinia o przeznaczeniu terenu w planie zagospodarowania przestrzennego,
    --------- ok mam

    f) oświadczenie o melioracji gruntu,
    --------- a to co to jest???

    Dzięki

  • 2. Data: 2016-03-08 21:39:00
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 8 marca 2016 13:22:02 UTC+1 użytkownik uciu napisał:
> [...]
    > -------- a to co? By wyłączyć część działki musze mieć już kupiony i zaadoptowany
    projekt do działki?? NIe można tego zrobić wczesniej??

    mozna ale wyłącza się konkretny kawałek terenu a nie ogólnie 100m2 z 800metrowej
    działki. Zatem trzeba narysowac prostokącik dokładnie tam gdzie bedzie stał dom, a
    rozsądnie jest juz miec konsultacje z projektanetem za sobą.

    > e) opinia o przeznaczeniu terenu w planie zagospodarowania przestrzennego,
    > --------- ok mam
    >
    > f) oświadczenie o melioracji gruntu,
    > --------- a to co to jest???

    hgw - napisz że dziełka nie jest zmelioryzowana (chyba ze jest jakis rów), i że nie
    wykonywałeś melioracji terenu

    b.

  • 3. Data: 2016-03-09 08:27:51
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    >f) oświadczenie o melioracji gruntu,
    >--------- a to co to jest???

    Nie w temacie za bardzo ale zapytam.
    Czy ktos mi jest w stanie wyjasnic czy ta papierkologia jest w jakikolwiek
    sposob racjonalna?
    Poza oczywistym: "tam siedzi, PRACUJE znaczy sie"
    ?
    bo z tego co widze to brakuje tylko obwodu hoooya i nr buta.... wraz z
    odchyleniem standardowym nr butow sasiadow po obu stronach.
    a - no i , sprawdzic czy nie ksiadz - oczywiscie!
    przecie to jest chore!!!
    no chyba ze nie jest a powody nie sa mi znane.....
    to jak?

  • 4. Data: 2016-03-09 08:48:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 9 marca 2016 08:27:53 UTC+1 użytkownik abn140 napisał:
    .
    > Czy ktos mi jest w stanie wyjasnic czy ta papierkologia jest w jakikolwiek
    > sposob racjonalna?
    Myśle że odpowiedź jest oczywista. Ale co zrobić trzeba z tym zyc. Z tym że w
    praktyce to już tak grożne nie jest- ogarnięty kierbud sobie z tym szybko poradzi bez
    zbytniego angażowania inwestora.
    > no chyba ze nie jest a powody nie sa mi znane.....
    > to jak?
    Mnie tam zawsze dziwi jak u urzędzie chcą odemnie jakiś wyrys, odpis, czy inny akt
    urodzenia który najczęściej pobieram z pokoju obok ew na innym piętrze. I tak te
    papierki między pokojami krążą
    A taka ciekawostka-
    kilka tygodni temu dostałem pismo że Burmistrz wszczął przeciwko mnie postepowanie
    wsprawie opłaty za śmieci za czerwiec.
    Stałe zlecenie mam w banku ustawione i od początku ustawy ś,mieciowej płacę ile tam
    chcą. Dla pewności sprawdzam- przelewy zawsze 10go szły.
    Na drugi dzień musiałem wykonać 3 telefony do UM w końcu jakas miła kobieta
    powiedziała że od czerwca o 2,5 podrożały śmieci a ja wyższa kwotę wpłacałem dopiero
    od lipca.
    Sprawdzam wyciąg, faktycznie ma racje. Przelałem brakujące 2,5zł
    Za ok dwa tygodnie kolejne pismo poleconym że burmistrz rezygnuje z postepowania.,
    Kurczę mogli zadzwonić powiedzieć" dopłać Pan 2,5zł, mogli chociaż w tym liście
    napisać ze mam niedopłatę 2,5zł to nie. Było to napisane tak żebym nie zrozumiał o co
    chodzi. I za 2,5 zł, ktoś napisał pismo(burmistrz wszczyna", 3 urzędniczki musiały
    gadać ze mną przez telefon po kilka minut, ktoś napisał kolejne pismo(burmistrz
    anuluje postepowanie)
    Papier, koperty, opłaty pocztowe, czas urzędników to konkretne koszty
    Z drugiej strony- prywatna droga do mojego domu- należy do mnie i 2 sąsiadów.
    Co roku dostajemy decyzję ze podatek za tą drogę to 11zł
    11zł za wszystkich, a jak się kiedyś zgadaliśmy to każdy z nas płaci po te 11zł.
    Czyli przez 8 lat mamy nadpłaty z 200zł pewnie. Tu burmistrz nic nie wszczął, nikogo
    o nadpłacie nie powiadomił.

  • 5. Data: 2016-03-09 12:17:43
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu środa, 9 marca 2016 08:27:53 UTC+1 użytkownik abn140 napisał:

    > Czy ktos mi jest w stanie wyjasnic czy ta papierkologia jest w jakikolwiek
    > sposob racjonalna?

    Najlepsze jest to, że Pani w UM powiedziała ze tam jest gleba 5 kategorii wiec ten
    wniosek od razu zostanie "skasowany" i decyzja jest z automatu bo 5 kategoria to
    syf:-) ale wniosek i całą papierkologie i tak trzeba przejść...

    uciu