  • Data: 2016-09-02 11:34:33
    Temat: Re: wyliczenie zapotrzebowania domu na ciepło
    Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 2 września 2016 11:04:29 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > Dasz styro na podłogę, na to jakas płyta osb i bedzie podłoga znosna. Aha - no i
    potrzebne bedą ocieplone drzwi/klapa. U mnie wyszla klapa taka ze napęd elektryczny
    otwierania musiałem dorobic.

    tak właśnie chce.
    drzwi ocieplone - bo bedzie normlane wejście na strych z holu:
    https://drive.google.com/file/d/0B4KSrsfTQATIRS1KT0x
    LNWpqUEU/view
    https://drive.google.com/file/d/0B4KSrsfTQATIZHVVNnJ
    nNTRtQjA/view

    a w warstwie styro chce jeszcze dać rurki z wentylacji mechanicznej.

    Pewnie coś sie jeszcze pozmienia ale na razie jest tak.
    Walcze jeszcze z tematem ogrzewania - czy bufor z grzłką czy pc pw.
    Ale to jeszcze czas co wybrać:-)

    uciu