  • Data: 2016-09-02 11:43:02
    Temat: Re: wyliczenie zapotrzebowania domu na ciepło
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 1 Sep 2016 13:31:51 -0700 (PDT), uciu

    > Myjk, okna dalem 3szybowe z szyba 0,5, ramami 1. Dalem je tak na pale
    > choc bede szukal lepszych. Montaz w ociepleniu i cieple parapety. Mam
    > okna: - narozne 180x180x105 fix - 180x230 fix - 270x230 fix - 270x230
    > przesuwn - 180x230 - 2x 180x150 - 180x65 - 80x150 - 180x80
    >
    > Fundament to plyta, pod nia 20cm XPSa, na 8cm EPS Sciana gazobeton +
    > 20cm grafitu Na stropie 30cm styro zwyklego Wentylacja mechaniczna z
    > reku. Na drzwi wejsciowe przyjalem chyba 0,8 na brame 1,5.

    Kurczę, płyta i taki wynik? :( Ja mam zwykłe ławy.
    Inna sprawa, że będzie piętrowiec. Audytor jakieś
    zmiany zaproponował aby poprawić wynik?

    > Dach 20cm welny choc nie wiem czy to ma sens skoro strych nie bedzie
    > grzany a na podlodze bedzie styro.

    IMHO nie ma sensu. Chyba że na strychu masz zamiar trzymać mrozo-bojne
    rzeczy. Ja nad piętrem będę raczej ocieplać sam strop (tylko wełną) niż
    dach. Ocieplanie dachu jest bowiem upierdliwe a przez to kosztowne.

    --
    Pozdor
    Myjk