    From: "kogutek" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: wymiennik ciepła, wężownica, kolektor, basen
    Date: Fri, 11 May 2012 15:53:54 +0000 (UTC)

    Albercik <n...@g...pl> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Sezon coraz bliżej, więc najwyższa pora aby dopieścić zeszłoroczną
    > konstrukcje służącą do podgrzewania basenu.
    > Dla całokształtu mały opis...
    >
    > Kolektor słoneczny wykonany z grzejników, 3 grzejniki o długości ~180cm.
    > Basen małe gówienko do pochlapania się - 6m^3
    > W zeszłym roku instalacja była prowizoryczna, dużo strat na
    > przesyle(węże zielone z promocji w markecie, nie izolowane, leżące na
    > ziemi w cieniu), wymiennik nie przystosowany do warunkĂłw
    > pracy(nagrzewnica samochodowa przez której lamelki leciała woda
> [...]
    Po kiego grzyba chcesz poprawiać coś co masz dobre. Wymiennik ciepłą z
    nagrzewnicy jest dobry. No chyba że to bardzo mała nagrzewnica. Jeśli już to
    podmienić na chłodnicę samochodową. Na złomach tego dużo i ceny niewysokie.
    Coś tak jak ceny złomu kiedy sprzedają. Obudować jakimś plastikiem i utopić w
    baseniku.