    From: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: wypełnianie szczelin akrylem
    Date: Sun, 01 Mar 2009 15:04:35 +0100

    P pisze:
    > Witam
    > Jak wypełnić szczelinę akrylem pomiędzy krzywą ścianą a bokiem szafy ?
    > Czy akryl pęcznieje, szczelina jest głęboka, nie wiem czy masa będzie
    > się trzymała, kiedy szczelina nie ma "dna"?
    >
    > Czym rozprowadzać akryl, żeby nadać mu równą powierzchnię, po
    > wyciśnięciu pistoletem z tuby? Palcem, pędzelkiem?

    Ja to swego czasu rozwiazalem tak. W szczeline delikatnie wtrysnalem
    pianke montazowa (wczesniej zabezpieczajac sciane i scianke szafy z
    frontu, zeby mi sie nic nie przylepilo. Po zaschniecu pianki wycialem
    nadmiar nozykiem do tapet. Przednia porowata czesc wyrownujesz czym
    chcesz, akrylem, silikonem, wyglada ok. Jest to elastyczne, ew. ruchy
    skompensuje pianka, a cienka warstwa akrylu gwarantuje brak skurczu i pekan.