  • 1. Data: 2009-03-01 11:59:26
    Temat: wypełnianie szczelin akrylem
    Od: "P" <p...@g...pl>

    Witam
    Jak wypełnić szczelinę akrylem pomiędzy krzywą ścianą a bokiem szafy ? Czy
    akryl pęcznieje, szczelina jest głęboka, nie wiem czy masa będzie się
    trzymała, kiedy szczelina nie ma "dna"?

    Czym rozprowadzać akryl, żeby nadać mu równą powierzchnię, po wyciśnięciu
    pistoletem z tuby? Palcem, pędzelkiem?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-03-01 12:18:28
    Temat: Re: wypełnianie szczelin akrylem
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 1 Mar 2009 12:59:26 +0100, P napisał(a):

    > Jak wypełnić szczelinę akrylem pomiędzy krzywą ścianą a bokiem szafy ? Czy
    > akryl pęcznieje, szczelina jest głęboka, nie wiem czy masa będzie się
    > trzymała, kiedy szczelina nie ma "dna"?

    Nie pęcznieje i nie może sie niczego nie trzymać :) Choćby po bokach musi
    złapać...

    > Czym rozprowadzać akryl, żeby nadać mu równą powierzchnię, po wyciśnięciu
    > pistoletem z tuby? Palcem, pędzelkiem?

    Mokrym palcem.
    Duża ta szczelina?

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2009-03-01 12:30:02
    Od: u...@g...com

    On 1 Mar, 19:59, "P" <p...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Jak wypełnić szczelinę akrylem pomiędzy krzywą ścianą a bokiem szafy ? Czy
    > akryl pęcznieje, szczelina jest głęboka, nie wiem czy masa będzie się

    Problem w tym że szczelina nie będzie stala w osi czasu ;). Jak dom
    stary to powinno byc dobrze, ale jak "mlody" to nie wroze powodzenia.

    Usjwo

  • 4. Data: 2009-03-01 12:34:37
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Czym rozprowadzać akryl, żeby nadać mu równą powierzchnię, po wyciśnięciu
    > pistoletem z tuby? Palcem, pędzelkiem?

    chyba mokry palec bedzie OK jesli pamietam, ale u mnie gosc od plytek robil
    idealne wykonczenia silikonem przy umywalkach, toalecie itd itp nakladajac
    silikon, pryskajac go woda z ludwikiem i wyrownujac patyczkiem od lodow :P
    idealne spoiny wychodzily :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 5. Data: 2009-03-01 14:04:35
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    P pisze:
> [...]
    >
    > Czym rozprowadzać akryl, żeby nadać mu równą powierzchnię, po
    > wyciśnięciu pistoletem z tuby? Palcem, pędzelkiem?

    Ja to swego czasu rozwiazalem tak. W szczeline delikatnie wtrysnalem
    pianke montazowa (wczesniej zabezpieczajac sciane i scianke szafy z
    frontu, zeby mi sie nic nie przylepilo. Po zaschniecu pianki wycialem
    nadmiar nozykiem do tapet. Przednia porowata czesc wyrownujesz czym
    chcesz, akrylem, silikonem, wyglada ok. Jest to elastyczne, ew. ruchy
    skompensuje pianka, a cienka warstwa akrylu gwarantuje brak skurczu i pekan.