  • Data: 2019-01-14 16:51:22
    Temat: Re: wyznaczanie poziomu posadzki.
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Nie, żebym się czepiał, ale:
    Miło się tu gaworzy na różniste tematy. Lecz podstawowy powód, na którego się
    tu spotykamy to pisanie o budowaniu.I pobocznych. I znamy się już ..ho, ho!
    A niektórych jeszcze dłużej.
    A tutaj przylata jakiś gostek , którego tu pierwszy raz widzę i
    zaczyna się produkować.A Ty co- nawiedzony gramatyk czy ortograf jesteś?
    Ja kiedyś się musiałem nauczyc co to jesf holajza, flahajza i czy inna
    brechsztanga, to i waserwaga TU będzie na miejscu.
    A kółko gramatyczne jest na innej stronie.Polecam, co kto lubi.
    A za nawiedzonymi nie przepadam.W żadnej formie.
    Pozdrawiam.abomito