    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 23 Mar 2019 07:00:20 -0700 (PDT)
    Subject: Re: xiaomi / roborock - odkurzacz-robocik
    From: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 marca 2019 14:06:38 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > W Biedronce pojawiły się ostatnio podobne urządzenia za polowe ceny xiaomi
    > Robot sprzątający smart Hoffen czy jakoś tak się nazywają

    https://www.purepc.pl/minirecenzje/wideo_robot_sprza
    tajacy_smart_hoffen_z_biedronki_test_i_opinia

    Nie, nie nie i jeszcze raz nie :D
    Jak oszczędzisz to zaraz się zrazisz, sprzedasz i powiesz, że szit.
    To nie ma inteligencji ani pamięci gdzie już był co skreśla go już
    na starcie.

    "W ciągu trwania testów robot ani razu nie ukończył odkurzania całej
    dostępnej przestrzeni bez napotykania błędów wymagających interwencji."

    :-)

    Mój xiaomi już prawie pół roku codziennie walczy i może dwa razy wkręcił
    się w coś (kable z ładowarek) co uniemożliwiło mu dalszą jazdę - po
    zatrzymaniu się wysyła od razu powiadomienie na telefon że trzeba
    zareagować.

    Po prawie pół roku dalej podtrzymuje mój entuzjazm - ten odkurzacz jest
    BOSKI. Przez pół roku normalnego odkurzacza użyłem tylko raz (żeby
    odkurzyć kurze z zakamarków przed świętami), od pół roku podłogi są
    czyste, nie ma śladu po sierści psa, a odkurzacz codziennie zbiera prawie
    pełny pojemnik śmieci :) Czyszczenie pojemnika trwa 15 sekund.

    I podtrzymuje też - olejcie centralny odkurzacz - robocik xiaomi to lepsza
    opcja :-) Czekam na nową wersję (już wyszła ale same kosmetyczne poprawki)
    która będzie miała jak najnowsza roomba - pojemnik na zebrane śmieci przy
    ładowarce które odsysa z robocika po skończonej robocie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.