eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie[z Lidla] piła PHKS 1350 C2 i "młot" PHB 1500 E5, warte to coś? › Re: [z Lidla] piła PHKS 1350 C2 i "młot" PHB 1500 E5, warte to coś?
  • Data: 2018-08-18 13:19:54
    Temat: Re: [z Lidla] piła PHKS 1350 C2 i "młot" PHB 1500 E5, warte to coś?
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-18 o 08:51, marios pisze:
    > Widziałem ostatnio wątek: "Jaki tani młot udarowy do drobnej rozbiórki"
    > Były tu wątki X razy o Lidlowych, ale gdzie ja to teraz znajdę..
    >
    > ("promocja")
    > PARKSIDE PHKS 1350 C2 - 180zł
    > PARKSIDE PBH 1500 E5 - 240zł  (5J tylko)
    >
    > Kupiłem dziś po drodze do pracy, ale nawet nie rozpakowuję, do sklepu
    > mam 500m to mogę oddać.
    >
    > Piła:
    > "do ciesielki" mam zdezelowaną HILTI 2000W
    > Tej lidlowej chciałem używać jako poręczniejszej i ma więcej bajerów ,
    > ale chyba nie ma prowadnicy a ta przydaje mi się często.
> [...]

    Kupiłem dziś rano do remontu altanki i już trochę desek pociąłem.
    Nie mam punktu odniesienia bo ciesielką się nie zajmuję, ale jak na moje
    hobbistyczne zapędy zapinkala aż miło.
    Nie wiem o jaką prowadnicę Ci chodzi, ale jest taka boczna. ustawiasz
    sobie odstęp od brzegu deski i jedziesz.
    Laserowego wskaźnika nie widać na dworze, słońce za chmurkami ale to nie
    pomaga.
    Za tą kasę i do takich prac zadowolony jestem.

    --
    Irokez