  • Data: 2018-04-20 13:42:40
    Temat: Re: zabezpieczenie studni OSB
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ostatecznie - ale to zabawa jest - napalm gesty zrobic, o ile masz dojscie
    > do odpadu styropianu, rozpuscic w benie i nim 'malowalne' - pomalowac.
    mam styropianowych śmieci jeszcze od metra...
    a to rozpuszczanie napewno w benzynie a nie acetonie?

    Styropian chyba niezbyt odporny na UV jest - nie rozleci się to szybko?
    no i co z wodą... nie będzie to szkodliwe/trujące? Ta studnia choć nie
    używana to potencjalnie ma być jako awaryjne źródło wody m.in. pitnej w
    razie jakiejś katastrofy.