    From: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: zabudowa piekarnika i kafelki na czyms cienkim
    Date: Mon, 1 Aug 2011 18:05:09 +0200

    Uzytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:6c0fbd30-e30b-4946-95ca-c8e90a9c0b9b@x29g2000yq
    b.googlegroups.com...
    > Planuje zbudowac obudowe piekarnika. Obudowa ma byc okafelkowana.
    > Odrzucilem murowanie z pelnych cegiel, robienie konstrukcji z
    > rygipsow, plyte OSB, sklejke, plyte meblowa.

    > Na placu boju zostaly mi cienkie bloczki "ytongowe" i no wlasnie, czy
    > o czyms zapomnialem?
    Ja bym pomyslal o dosc mocno reklamowanej plycie MFP. Skoro piekarniki
    dobrze sie czuja w szafkach, a plyta meblowa nie jest szczególnie
    wodoodporna, to chyba MFP czy OSB tez sie nadaja. Zabudowy w lazienkach sa z
    zielonej plyty gipsowej i tez daja sobie rade z wilgocia - wazne by dobrze
    przygotowac podloze pod kafelki.

    Nie wiem, jak to wyglada w innych piekarnikach do zabudowy, ale mój AEG
    (Electrolux) wcale nie nagrzewa szafki - ma odpowiedni system wentylacji
    obudowy z wylotem w drzwiczkach. Plyta grzewcza równiez jest tak
    skonstruowana aby nie uszkodzic blatu ani szafki pod nia (ja mam wygodna
    szuflade pod plyta grzewcza indukcyjna).

    > Jak rozumiem taka wneka na piekarnik do zabudowy to zwykla wneka jak
    > sobie producent piekarnika zyczy i jest raczej dosyc mocno
    > standardowa. Czyli jak zrobie pod jeden piekarnik to i inny sie tam
    > zmiesci?

    Porównaj wymiary kilku modeli preferowanych przez Ciebie producentów oraz
    zwróc uwage, czy drzwiczki do otwierania wymagaja dodatkowego miejsca.

    Pozdrawiam,
    Druid29