    From: "Miki" <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: zamarznięte rurki Cu
    Date: Sat, 19 Dec 2009 13:16:40 +0100

    Pomeszczenie to strych, który kiedyś w przyszłości chciałbym zabudować - na
    razie nie mam w planach go ocieplać.
    W tym roku założyłem termostat włączający pompę do kaloryferów, ale załącza
    się niezbyt często (mam podłogówki, które chodzą non-stop) i pewnie dlatego
    zamarzło. Zresztą już przełączyłem na pracę ciągłą.
    Moje obawy budzi jednak to, co będzie jak rozmarźnie...? Puszczą luty?
    Pozdrówka
    Miki