  • Data: 2017-10-03 10:13:52
    Temat: Re: żle zrobiony okap...
    Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 3 października 2017 09:39:37 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Czyli jak rozumiem już im coś płaciłeś? Bo jak nie to grzecznie bym
    > odpowiedział, że kasy żadnej nie zobaczą, a nawet pogroził sądem
    > i żądaniem odszkodowania za to, że terminy Ci się poprzesuwają u
    > kolejnych zamówionych ekip. Bezczelni partacze...
    > pozdr.

    zapłaciłem połowę ceny (na razie za położenie więźby, membrany, łat i kontrłat
    obróbki blacharskie + położenie rynien).

    Pozostaje czekać czy przyjadą a jak nie to na szybko trzeba szukać innej ekipy... bo
    w tym miesiącu mają już być okna, brama, drzwi i elektryk...w przyszłym tynki i
    woda:-/.
    Dachówka i akcesoria przyjechały wczoraj...:-/

    Może przyjadą - przynajmniej mam taką nadzieje:-)
    Tylko by to poprawili dobrze...

    uciu