  • Data: 2017-03-24 10:25:53
    Temat: Re: zmiana systemu ogrzewania
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 23 marca 2017 23:06:42 UTC+1 użytkownik Janusz napisał:
> [...]
    nierdzewka z wężownicami, jedna zapasowa pod ewentualne solary (uzywka za 2,5kzł)

    > A jaki piec miałeś stary?
    > Bo masz zysk około 40% to trochę za duzo jak na samą różnicę
    > technologii. Wygląda że albo stary miałeś w opłakanym stanie albo
    > inne zmiany zaszły.

    budynek nowy, piec też
    1997-07-16 4020
    1998-05-15 3611
    ocieplenie budynku
    1999-06-28 2239
    2000-06-13 2219
    2001-06-06 2114
    2004-05-22 2270
    2005-06-17 1828
    2006-05-14 2364
    2007-05-13 1820
    2009-08-17 2216
    2010-06-16 2727
    2011-05-26 2396
    2012-06-12 1873
    wymiana pieca na kondensacyjny
    2013-06-17 1175
    2014-07-28 922 ciepla zima
    2015-06-30 1262 ciepla zima
    2016-06-27 1193 ciepla zima
    2017-01-07 1218

    gdzies po drodze ok 2010-2012 ocieplalem od srodka piwnice i garaż, nie odczulem tego
    w rachunkach ale jakis wplyw to na pewno mialo

    b.