  • 11. Data: 2009-01-02 18:57:07
    Temat: Re: zmywarka z szybkim programem - bosch czy electrolux
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Dnia 02-01-2009 o 15:39:31 Qrczak <q...@g...pl> napisał(a):

    > Whirlpool ADP 688 IX (np.
    > http://www.rtvagd.sklep.pl/whirlpool/adp_688_ix_8506
    .php5) ma program na
    > 35 stopni wlasnie trwajacy 30 minut. Lacznie z suszeniem. Doskonale
    > radzi sobie z naczyniami i garami z obiadu (o ile nie przypalone), wiec
    > glównie tego programu uzywam.
    > To akurat zmywarka 45, ale Whirlpool 60 tez produkuje (z podobnymi
    > zreszta programami)

    potwierdzam whirlpool ma tai fajny, krotki program. Kupiłem zmywarke w
    ikea i jest tam też szybki program z suszeniem całość zajmuje jakies 40
    minut. Bardzo zadko uzywam innych programow, ale zmywarka uruchamiana
    (zapelniana) jest przynajmniej dwa razy dziennie

    --
    Pozdrawiam,
    lukas

  • 12. Data: 2009-01-02 19:38:19
    Od: BbT <m...@z...one.pl.a.spam.jest.be>

    n...@w...pl pisze:
    > witam Grupowiczow,
    > musze kupic zmywarke, podstawowym kryterium jest dla mnie szybki
    > program do zmywania.
    > w necie znalazlam dwa modele, ktore mnie zainteresowaly:
    > ELECTROLUX ESI 63020 X za 1300pln
    > BOSCH SMI 53M05EU za 2150pln
    > czy Bosch jest tak dobry ze warto doplacic?
    > a moze macie jakis inny sprawdzony model (60cm, do zabudowy z panelem
    > zewnetrznym), ktory w 35 minut wymyje mi naczynia? bede wdzieczna za
    > info.
    > n.

    Ja mam elektroluxa. Program szybki trwa pol godziny i jest przeze mnie
    najczesciej uzywany. Domywa niezle, trzeba tylko na chwile zostawic
    uchylone drzwi po praniu, zeby doschlo. Generalnie polecam.

    --
    Pozdrawiam,
    BbT

  • 13. Data: 2009-01-13 07:32:38
    Od: "Bajbus13" <b...@t...pl>

    > Ja mam elektroluxa. Program szybki trwa pol godziny i jest przeze mnie
    > najczesciej uzywany. Domywa niezle, trzeba tylko na chwile zostawic
    > uchylone drzwi po praniu, zeby doschlo. Generalnie polecam.

    Podobnie - z tej samej rodzinki (tylko ze zintegrowanym panelem) - AEG
    86010Vi
    Tez byl to dla mnie jeden z glownych wyznacznikow- 30 min. jest ok.
    Dalem prawie 2200 (wiec zblizona cena do Boscha)

  • 14. Data: 2023-07-25 22:28:00
    Od: Malgorzata Bouzidi <m...@g...com>

    piątek, 2 stycznia 2009 o 13:56:15 UTC+1 doslaw napisał(a):
> [...]
    czasu, szukaj modelu z jakims turbo suszeniem z nadmuchem.

    > pierdolenie
    > moj szybki program (36 minut) myje bardzo dobrze i czesto go uzywam, o
    > ile naczynia nie stoja wczesniej 2 dni w zmywarce
    > tak zaraz po obiedzie, to nie problem
    > chyba, ze przypalone gary mam, to na dluzszy wstawiam
    > tyle, ze to bosh za wiecej niz 2k pln
    jaki model ?

  • 15. Data: 2023-07-26 17:25:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 1 stycznia 2009 o 20:34:49 UTC+1 n...@w...pl napisał(a):
> [...]
    > a moze macie jakis inny sprawdzony model (60cm, do zabudowy z panelem
    > zewnetrznym), ktory w 35 minut wymyje mi naczynia? bede wdzieczna za
    Gdzie ci się tak spieszy? Jaka to roznica czy w nocy myje poł godziny czy godzinę.
    Zmywarki trzeba mieć dwie. Z jednej wyjmujesz czyste i po ubrudzenia wkładasz do
    drugiej. Muszę pisać co zrobić jak się jedna opróżni z czystych a druga zapełni
    brudnymi?