  • 1. Data: 2009-01-01 19:34:49
    Temat: zmywarka z szybkim programem - bosch czy electrolux
    Od: n...@w...pl

    witam Grupowiczow,
    musze kupic zmywarke, podstawowym kryterium jest dla mnie szybki
    program do zmywania.
    w necie znalazlam dwa modele, ktore mnie zainteresowaly:
    ELECTROLUX ESI 63020 X za 1300pln
    BOSCH SMI 53M05EU za 2150pln
    czy Bosch jest tak dobry ze warto doplacic?
    a moze macie jakis inny sprawdzony model (60cm, do zabudowy z panelem
    zewnetrznym), ktory w 35 minut wymyje mi naczynia? bede wdzieczna za
    info.
    n.

  • 2. Data: 2009-01-01 20:02:20
    Od: "robert" <r...@s...pl>

    > a moze macie jakis inny sprawdzony model (60cm, do zabudowy z panelem
    > zewnetrznym), ktory w 35 minut wymyje mi naczynia?

    mój whirlpool na standartowym programie (50 stopni) myje w jakies pól
    godziny, za to drugie pól to suszenie :-)
    ale zawsze mozna wyjac naczynia pomijajac ten etap

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 3. Data: 2009-01-01 21:19:52
    Od: Chris <a...@a...pl>

    n...@w...pl pisze:
    > witam Grupowiczow,
    > musze kupic zmywarke, podstawowym kryterium jest dla mnie szybki
    > program do zmywania.
    > w necie znalazlam dwa modele, ktore mnie zainteresowaly:

    Mam AEG Elektoluxa i program 30min spisuje się dość dobrze.

  • 4. Data: 2009-01-01 22:14:11
    Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

    n...@w...pl pisze:
> [...]
    > a moze macie jakis inny sprawdzony model (60cm, do zabudowy z panelem
    > zewnetrznym), ktory w 35 minut wymyje mi naczynia? bede wdzieczna za

    jezeli to jest glowne kryterium, to bierz tansze

  • 5. Data: 2009-01-02 10:06:08
    Od: "Jan Werbinski" <j...@j...com>

    Uzytkownik "doslaw" <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> napisal w wiadomosci
> [...]

    Mam Boscha, ale tanszego. Ten program w tanszych niczym sie nie rózni.
    Program krótki umyje szklanki i lekko zabrudzone naczynia. Niestety w tym
    programie nie ma suszenia wiec wyjmujesz mokre, lub suszysz przy otwartych
    drzwiach, to trwa tyle, co normalny program. Oszczednosc czasu pozorna, bo
    wycierasz mokre, albo kapiesz wszedzie woda i wycierasz pózniej mopem. Pradu
    i wody bierze okolo 20% mniej niz program eco. Uzylem tego programu ze dwa
    razy.

    Kup sobie wiecej szklanek i juz.

    --
    Jan Werbinski O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    Prywatna http://www.janwer.com/

  • 6. Data: 2009-01-02 10:38:17
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Niestety w Siemensie (czyli i Boschu) program szybki to porazka.
    Cos ktos pisal o jakichs amerykanskich zmywarkach.
    Tak generalnie to suszenie kondensacyjne nie dosc, ze jest kiepskie, to wymaga czasu,
    szukaj modelu z jakims turbo suszeniem z nadmuchem.

    -----

  • 7. Data: 2009-01-02 12:56:15
    Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

    666 pisze:
> [...]
    > Tak generalnie to suszenie kondensacyjne nie dosc, ze jest kiepskie, to wymaga
    czasu, szukaj modelu z jakims turbo suszeniem z nadmuchem.

    pierdolenie
    moj szybki program (36 minut) myje bardzo dobrze i czesto go uzywam, o
    ile naczynia nie stoja wczesniej 2 dni w zmywarce
    tak zaraz po obiedzie, to nie problem
    chyba, ze przypalone gary mam, to na dluzszy wstawiam

    tyle, ze to bosh za wiecej niz 2k pln

  • 8. Data: 2009-01-02 13:35:22
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    doslaw pisze:
> [...]
    > ile naczynia nie stoja wczesniej 2 dni w zmywarce
    > tak zaraz po obiedzie, to nie problem
    > chyba, ze przypalone gary mam, to na dluzszy wstawiam

    Łapami w zewie też da się umyć naczynia po obiedzie w pół godziny.

    > tyle, ze to bosh za wiecej niz 2k pln

    Może jakbyś wydał >4k pln to by Ci zmywał te naczynia w 15 minut i
    jeszcze sam je w szafce poustawiał. ;)

    --
    <<śmierć wegetarianom>>
    to powiedział *hephalump*

  • 9. Data: 2009-01-02 13:45:20
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    A mój BSH za wiecej niz 3kzl i byly to jedne z najglupiej wydanych pieniedzy.
    Nastepna kupie Beko za 990zl, obiecuje, skoro zmywa tak samo, to po co przeplacac
    :-)

    -----

  • 10. Data: 2009-01-02 14:39:31
    Od: "Qrczak" <q...@g...pl>

    Uzytkownik "Jan Werbinski" <j...@j...com> napisal w
    wiadomosci news:gjkpl4$gkc$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > albo kapiesz wszedzie woda i wycierasz pózniej mopem. Pradu i wody bierze
    > okolo 20% mniej niz program eco. Uzylem tego programu ze dwa razy.

    Whirlpool ADP 688 IX (np.
    http://www.rtvagd.sklep.pl/whirlpool/adp_688_ix_8506
    .php5) ma program na 35
    stopni wlasnie trwajacy 30 minut. Lacznie z suszeniem. Doskonale radzi sobie z
    naczyniami i garami z obiadu (o ile nie przypalone), wiec glównie tego programu
    uzywam.
    To akurat zmywarka 45, ale Whirlpool 60 tez produkuje (z podobnymi zreszta
    programami) :-)

    Qra