    From: "Qrczak" <q...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: zmywarka z szybkim programem - bosch czy electrolux
    Date: Fri, 2 Jan 2009 15:39:31 +0100

    Uzytkownik "Jan Werbinski" <j...@j...com> napisal w
    wiadomosci news:gjkpl4$gkc$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Uzytkownik "doslaw" <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> napisal w wiadomosci
    >

    > Mam Boscha, ale tanszego. Ten program w tanszych niczym sie nie rózni. Program
    > krótki umyje szklanki i lekko zabrudzone naczynia. Niestety w tym programie
    > nie ma suszenia wiec wyjmujesz mokre, lub suszysz przy otwartych drzwiach, to
    > trwa tyle, co normalny program. Oszczednosc czasu pozorna, bo wycierasz mokre,
    > albo kapiesz wszedzie woda i wycierasz pózniej mopem. Pradu i wody bierze
    > okolo 20% mniej niz program eco. Uzylem tego programu ze dwa razy.

    Whirlpool ADP 688 IX (np.
    http://www.rtvagd.sklep.pl/whirlpool/adp_688_ix_8506
    .php5) ma program na 35
    stopni wlasnie trwajacy 30 minut. Lacznie z suszeniem. Doskonale radzi sobie z
    naczyniami i garami z obiadu (o ile nie przypalone), wiec glównie tego programu
    uzywam.
    To akurat zmywarka 45, ale Whirlpool 60 tez produkuje (z podobnymi zreszta
    programami) :-)

    Qra