  • Data: 2014-07-19 23:59:45
    Temat: Re: znikam z forum na około rok
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pani Ewa napisała:

    >> Przetrwamy, ale może w innej formie.

    Cokolwiek by to "my" oznaczło, to przetrwa w formie tej samej.

    A to co się liczy najbardziej, trwa niezmiennie.

    > Takie czasy, że ja chyba Jarka trochę inaczej odczytałam.

    "Nie ma pewności, czy za rok będzie dokąd wracać" -- tak napisałem
    i nie wiem jak to można na różne sposoby odczytywać. Ktoś, kto tu
    zajrzy za rok, może zobaczy najświeższą wiadomośc nadaną kilka miesięcy
    wcześniej (ktoś na przykład zapyta o wysiew wiekanocnego owsa).

    Czy tu nie robi się teraz tak, jak na pogrzebie wujka Józka? Wszyscy
    w krąg stoją, oczy pospuszczali, niby się znają, bo wiadomo -- rodzina.
    Ale każdemu jakoś tak głupio się odezwać. Zwłaszcza temu pierwszemu.

    Jarek

    --
    dopóki z sobą rozmawiamy
    z szacunkiem, ciepło, szczerze, miło,