  • Data: 2019-03-24 08:21:09
    Temat: Re: znowu pytanie o odkurzacz do pyłu z belitu
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ps. Chodzi mi jeszcze po głowie samoróbka - wentylator od chłodnicy
    > samoch. ,
    nie, taki wentylator jest za słaby. ma większy przepływ powietrza, ale
    za słabo będzie ciągnął.
    > Nie ma być
    > piękne, ma jakoś działać.

    ja zrobiłem takie urządzenie ze starych wiader po farbie. 3 wiadra
    połączyłem razem. do dolnego wstawiłem rurę ssącą (na ukos) do górnego
    jest podłączony odkurzacz. (nawet nie tyle podłączony, do postawiony na
    nim i uszczelniony, stary odkurzacz piorący) pomiędzy wiadrami są
    "filtry" z podkoszulki. 80% syfu posostaje w wiadrach po farbie. a jak
    do dolnego wleję trochę wody, to 99% syfu, ale filtry z koszulek po
    pewnym czasie stają się mokre i w związku z tym spada moc ssania.

    ToMasz