  • Data: 2013-02-15 20:01:17
    Temat: Re: zuzycie pradu na CO - pompa ciepla, nowe wyniki ;)
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:a1cd7119-85fa-42ca-9846-523af39f74ac@googlegrou
    ps.com...

    >Adamowi radzisz czytać grupę zapaleńców a sam nie czytasz grupy zapaleńców
    >solarów.

    Tak się składa że czytam i pisałem na niej niemal od samego początku.

    >A wyniki o których Ty nam piszesz raczej nieosiągalne są dla ogółu.

    A co mnie to obchodzi? Mowa o tym co jest u mnie.

    >Gdzie nie spojrzeć ludziska narzekają ze ta zima dla solarów
    >porażka(pojedyncze słoneczne dni) a Ty piszesz 60% zapotrzebowania;)

    Jesteś następną osobą która nie umie czytać ze zrozumieniem.
    Pisałem wyraźnie że chodzi o wcześniejsze lata zwłaszcza luty 2012 i że ten
    luty i u mnie słabo.

    >Gazu zużywasz mniej jak podobni Tobie zapaleńcy z innych grup,
    >Solary zwróciły się Tobie po 4 latach, zapaleńcom po min 8latach.
    >Masz po prostu chłopie szczęście;)

    Widocznie mam. A to za sprawą zdrowego podejścia do tematu i poprawnego
    wykonania instalacji.

    Marek