  • Data: 2014-12-09 00:41:49
    Temat: Spawanie plastiku
    Od: Tmek <t...@d...ek> szukaj wiadomości tego autora

    Sprawa wyglada tak.

    Kawalek rury kanalizacyjnej musze polaczyc z plaska plyta z tworzywa.
    Rury, te szare i pomaranczowe o ile wiem sa z twardego PCV.
    Plyte z twardego PCV kupic mozna, ale biorac pod uwage ze mam powycinac
    kolka wiekszosc materialu nie bedzie wykorzystana z racji ksztaltu.

    Polaczenie ma byc mocne mechanicznie, nie jest istotna szcelnosc,
    odpornosc chemiczna itp.

    Pytanie zasadnicze.
    Czy spawajac tworzywa moge polaczyc ta technologia PCV z jakims innym
    uzyskujac wytrzymala calosc np PCV + PC, czy spawa sie tylko takie same?

    pozdro
    Tmek