  • Data: 2009-10-09 20:23:50
    Temat: Stukanie zaworu RTL
    Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

    Ponieważ na ostatniego posta dostałem niewiele odpowiedzi, pozwalam sobie
    jeszcze raz zapytać - tym razem konkretniej...

    Skąd mogą brać się stuki w zaworze RTL od podłogówki?

    Stuka tak, że w całym domu słychać...

    Dodam, że zawór zamontowany jest zgodnie ze sztuką - na powrocie.

    Jak zaczyna stukać i go porusze, to przestaje.

    Jakieś propozycje? :) Mam się z tym pogodzić, czy da się na to zaradzić?
    Myślałem, że jak się wyniosę z miasta, to będę miał spokój z odgłosami od
    sąsiadów... a to brzmi tak, jakby sąsiad gwoździa wbijał w żelbeton ;)

    Pzdry,
    /\/\\/\/